Magen har sunket

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Flere hvor magen har sunket? 34+0 idag, hode er festet. Det begynner å nærme seg nå :) mangler å pakke fødebagen til meg, så er det meste klart :)

Magen har sunket veldig her.. Mannen min syns det er morsomt å se forskjellen på kort tid :P Nå skal jeg også pakke fødebagen snart - kanskje til uken :D

Jeg og vil! :) Strutter som aldri før her. Presser fortsatt mot ribbena når jeg sitter og halsbrannen vil ingen ende ta så venter fortsatt i spenning :D 34+0 i dag.

Her sank den for par uke sia, idag 32+2... og synk til stadighet mer... Fødebagen til både meg og lille e så og si ferdig pakket, noen små ting igjen i min bag, har ikke så mye klær som passe no så begrensa ka æ kan pakka ned i forkant...men d som ikke e pakka står nedskrevet på ett ark som ligg i fødebagen min så evt samboeren kan pakka om æ ikke får gjort d sjøl... og ting går like fort som sist så vil æ nok ligge å vri meg i rie, mens samboeren pakke siste rest, mens vi vente på barnevakt... sist gikk d 3t 15min fra første tegn til fødsel til lillejenta våres var ute ;)

Med nr 1 sank ikke magen før omtrent siste dagen før fødsel, struttet rett ut frem til det. Denne gangen sank den i uke 33! Nå er den så langt nede at skulle ønske jeg hadde jekk når jeg sitter ;P Skikkelig nedpress. Hodet er ikke festet, men står i bekkenet, kjenner det stikker godt når jeg går eller bærer storebror.

Min har også sunket, føles ut som om hodet til babyen detter ut når jeg gåe i trapper eller oppover/nedoverbakker, null mer jogging på meg fremover!! Skulle hatt en jekk ja, for magen tynger ned!!

Har sunket og merker krafsing og ronsteringer "der nede" hver dag, så hun jobber vel på enda :-P I dag fikk jeg smerter foran i skambeinet når jeg var ute og gikk, og det har fortsatt. Har det med hodet hennes og press å gjøre, eller er det det som er starten på bekkenløsning i symfysen...?

Min har sunket, den ser mye mindre ut nå en for en uke siden, men kjenner den er på en måte tyngre, blir dratt nedover :p og navlen min peker nå nedover og ikke rett frem x) er 35+5 i dag, så han godt få lov å komme om 9 dager ;) ( uke 37)

Magen er fortsatt lik her. Er nå 35+3. Skal på ultralyd på tirsdag når jeg er 35+6 på vekstkontroll, så skal bli greit å finne ut om hun ligger med hodet ned nå. Er så mye romstrering over hele magen at jeg blir litt bekymret om hun fortsatt driver på å turner 360 grader der inne.

Min mage har også sunket. Er 33+2, og magen har vært sånn i et par uker. Tror det skjedde i uke 31. Skal på kontroll hos jordmor på mandag, og blir spennende å høre om hodet er festet.

Dessuten er det blitt lettere å puste

Vil gjerne se bilder av synkende mager, aldri hatt selv og vet ikke helt hva jeg skal se etter. Hodet her er ikke festet,så det betyr at magen ikke synker?

Vil gjerne se bilder av synkende mager, aldri hatt selv og vet ikke helt hva jeg skal se etter. Hodet her er ikke festet,så det betyr at magen ikke synker?
Med storebror sank ikke magen før dagen før jeg fødte omtrent, men hodet lå i bekkenet fra uke 28, og var festet fra ca uke 37. Nå falt magen i uke 32 eller no. Hodet ikke festet, men står i bekkenet. Men magen er så lav at det er ubehagelig å sitte ;P

Med storebror sank ikke magen før dagen før jeg fødte omtrent, men hodet lå i bekkenet fra uke 28, og var festet fra ca uke 37. Nå falt magen i uke 32 eller no. Hodet ikke festet, men står i bekkenet. Men magen er så lav at det er ubehagelig å sitte ;P

Har dager hvor magen forandrer seg litt og hvor det føles ut som armer og hodet presser veldig på "der nede". Vet ikke om magen synker fast, eller om den kan flyte opp igjen :-p

Litt samme her, kommer veldig an på om han ligger ut mot mageskinnet eller mer inni magen liksom, og om han ligger på høyre eller venstre eller skjevt. Føler det definitivt tyngst når han ligger litt på tvers. Alt mens hodet altså ligger fast i bekkenet. Må føler jeg han ligger med rumpa godt opp mot ribbena, og hodet halvveis ute ;P Og ennå er det 3,5 uker igjen... Puh

Back
Topp