Magen har sunket...

Shakira

Forelsket i forumet
Er i uke 34 +1, å magen har sunket litt ned...Hun ligger med hode veldig langt ned.Har veldig mye kynnere.Håper bare ikke hun kommer for tidlig.Kan godt ligge i noen uker til synes jeg:) Fikk min første i uke 37 og nr to kom noen dager før termin. (styrt fødsel med henne)
Er det flere her magen har sunket til?

Gjorde det rundt uke 32.. i uke 34 lå han langt nede og nesten festet i følge jordmor.. masse kynnere og litt stikkinger/ømhet, men ingen babis ennå.. 37+0 idag

Magen min er ikke så høy denne gangen, så vet ikke om den har sunket. Lillemor er ikke festet enda, så synker vel kanskje mer da.

Er i uke 34 +1, å magen har sunket litt ned...Hun ligger med hode veldig langt ned.Har veldig mye kynnere.Håper bare ikke hun kommer for tidlig.Kan godt ligge i noen uker til synes jeg:) Fikk min første i uke 37 og nr to kom noen dager før termin. (styrt fødsel med henne)
Er det flere her magen har sunket til?
Høres ut som meg!
Første kom i uke 37, og nummer to kom i styrtfødsel dagen før termin! Hi hi! :)
Jeg har også fått kommentar om at magen er lavere (vet ikke om jeg er enig, den har alltid vært sånn), og er snart 34 uker! :)
Hodet er ned, og idag har jeg hatt flere kynnere.

Men, jeg tenker at det ennå er en stund igjen.
Jeg har ikke fått gjort alt jeg skal gjøre heller, så får holde seg inne litt til! :)
Etter uke 37 er bedre! :)

Jeg syntes ikke magen min er lav.. men jordmor tok babyen på hodet når hun gjorde en undersøkelse nedentil :p Her kommer det til å gå fort sa hun!

Jeg syntes ikke magen min er lav.. men jordmor tok babyen på hodet når hun gjorde en undersøkelse nedentil :p Her kommer det til å gå fort sa hun!

ånei! må ikke si sånn :p
trodde magen måtte synke før hodet kom godt nedi jeg.. nå skal jeg værtfall holde meg i ro! - jm trodde ikke det tok lang tid her heller når han bestemte seg for å komme .. men ligger med hodet langt opp enda :D

ånei! må ikke si sånn :p
trodde magen måtte synke før hodet kom godt nedi jeg.. nå skal jeg værtfall holde meg i ro! - jm trodde ikke det tok lang tid her heller når han bestemte seg for å komme .. men ligger med hodet langt opp enda :D
Kan hende det er jeg som ikke ser det selv også :p
Hvorfor tror hun det hos deg da? :)

Kan hende det er jeg som ikke ser det selv også :p
Hvorfor tror hun det hos deg da? :)

hehe, kan vel være det ja :)
aner ikke.. hun sa sist jeg lå til ctg at jeg måtte ha lav terskel for å ringe om det ble likens igjen elr hadde rødfarge i utfloden - ville helst unngå fødsel på helsestasjonen, selv om vi skulle få til det også! (1t og 40min til sykehus).. det var liksom forklaringa jeg fikk

Høres ut som meg!
Første kom i uke 37, og nummer to kom i styrtfødsel dagen før termin! Hi hi! :)
Jeg har også fått kommentar om at magen er lavere (vet ikke om jeg er enig, den har alltid vært sånn), og er snart 34 uker! :)
Hodet er ned, og idag har jeg hatt flere kynnere.

Men, jeg tenker at det ennå er en stund igjen.
Jeg har ikke fått gjort alt jeg skal gjøre heller, så får holde seg inne litt til! :)
Etter uke 37 er bedre! :)

Hehe...helt likt som meg :)
Ja det er flere som synes at magen min er blitt lavere. Og mannen kom hjem etter 14 dager på jobb å synes det samme. Har vært plaget med mye kynnere og de blir bare værre.Mer murringer å smerter....
Hode har vært nede hele tiden hos meg.

Hun skal bare komme etter uke 37 :) Har heldigvis alt klart.
Eneste jeg har lite av er klær i str 50. Har mest i str 56 og oppover :)

Men det kan jo hende jeg blir å gå over termin denne gangen...nr 3 kan jo være en luring :)
Men jordmora sa hun trodde jeg ikke kom til å gå over termin. Så det blir spennende å se.... :)

Jeg er 35+4 og magen sank i forrige uke. Førstegangsfødende :-) Har en del tegn på modning, tror jeg. Nå sitter jeg bl.a å nesten puster meg igjennom noen murringene i korsryggen som har tatt seg opp til å bli konstante. Håper det gir seg snart :-/

Jeg er 35+4 og magen sank i forrige uke. Førstegangsfødende :-) Har en del tegn på modning, tror jeg. Nå sitter jeg bl.a å nesten puster meg igjennom noen murringene i korsryggen som har tatt seg opp til å bli konstante. Håper det gir seg snart :-/

kan være lurt å skjekke det om det ikke gir seg og du får en del kynnere også :) det samme skjedde til meg to dager på rad (murringen fram og kynnere - men ikke så sterke at jeg måtte puste meg gjennom..) og jeg fikk beskjed om å holde meg i ro, for modningen hadde startet å aktivitet kan jo trigge det

kan være lurt å skjekke det om det ikke gir seg og du får en del kynnere også :) det samme skjedde til meg to dager på rad (murringen fram og kynnere - men ikke så sterke at jeg måtte puste meg gjennom..) og jeg fikk beskjed om å holde meg i ro, for modningen hadde startet å aktivitet kan jo trigge det

Ja, jeg ligger paddeflat og ser Netflix nå, og venter på at det skal gi seg eller ta seg opp :-) Hadde noe lignende i helgen også, men det ga seg.

Back
Topp