Magen har blitt mindre

R_28

Glad i forumet
Synes magen min har blitt mindre de siste dagene.. Fikk vite at morkaka lå forran på tidlig ul, kan den ha flyttet seg og dermed har magen blitt mindre "struttende'?

Har kjent bevegelse de siste 2 ukene og på søndag kjente både jeg og sambo spark på utsiden.
Men de 2 siste dagene har jeg ikke kjent noe som helst.. Blir så bekymret :( er 18 uker i dag og skal på oul i morgen, kjenner at jeg nesten gruer meg mer enn hva jeg gleder meg..

Morkaken har nok ikke flytte seg, jeg har også morkaken foran og fikk beskjed at der ville den være hele tiden, den kan flytte på seg litt ;)
Men siden du har morkaken foran kan det hende babyen har lagt godt til rette inn i morkaken, derfor kjenner du ikke noe spark akkurat nå :)
Gled deg til imorgen når du skal på OUL ;) blir nok en kjempe fin opplevelse <3

Min mage har også blitt mindre. Livmora har vokst, men har samtidig blitt mye mindre oppblåst enn hva jeg har vært. Alt bra på jordmor kontroll i dag :-)

Morkaken har nok ikke flytte seg, jeg har også morkaken foran og fikk beskjed at der ville den være hele tiden, den kan flytte på seg litt ;)
Men siden du har morkaken foran kan det hende babyen har lagt godt til rette inn i morkaken, derfor kjenner du ikke noe spark akkurat nå :)
Gled deg til imorgen når du skal på OUL ;) blir nok en kjempe fin opplevelse <3
Vet at den ikke kan flytte seg, som i å plutselig havne bak.. Men tenkte kanskje den hadde kommet litt lenger opp / ned f.eks, derfor magen har skiftet form.. Takk for gode ord :)

Samme her, kjenner bevegelser,men syns ikke magen har blitt så mye større de siste ukene :(

Min har også blitt mindre. Det skyldes at jeg ikke er så oppblåst lenger. Ganske deilig egentlig.. :happy:

Jeg tenker også at det er mindre oppblåsthet :) Lykke til på OUL i morgen!! :D

Sniker litt fra August:) Ville bare si at mageformen ofte kan endre seg om babyen skifter stilling inni magehulen så kan være det som gjør formen anderledes:)

Baby strutte magen min er helt borte, helt flat/ser faktisk magemusklene igjen, men når jeg ligger kommer livmoren flott ut av magen på mårran :) og den har vokst seg opp til navlen. Jeg tror bare luften slepper litt etter uke 12 ;)

Back
Topp