Magen er i veien!

Juni16+desember18<3

Glad i forumet
Den dulter borti ALT! Kommer ikke inntill speilet når jeg sminker meg fordi jeg er lav og magen kræsjer med vasken... og nå satt jeg akkurat lenge å lette etter saksa mi. Holdt på å sy sammen en jakke jeg har strikket. Fant den ikke! Fram til jeg prøvde å reise meg opp... den lå på fanget mitt, men så den ikke fordi..... å jada... magen var i veien:P hva har dere opplevd når magen bare har vært i veien ?:)

Jeg har et skrubbsår på magen np fordi jeg skrapte den borti den der låsegreietingen som stikker ut av dører med smekklås.

Jeg malte skjenken, og greide tre ganger - med tre forskjellige topper/gensere pp - å gå så nærme at jeg kræsja i kanten. Hei, malingsstriper på klær! Sliter med mascara, har samme speilproblem som deg og synet er så tåkete. :p

Bommer hver dag når jeg setter meg til middagsbordet. Drar stolen inn og kræsjer magen i bordkanten...

Jeg lukket bildøra for litt siden, og glemte jeg var gravid. Skrapet meg litt opp, men gikk bra! :P

Ellers prøver jeg å presse meg forbi smale kanter, bak samboern som spiser f.eks. osv, uten mye hell. Glemmer stadig at magen er mye større! :)

Jeg lukket bildøra for litt siden, og glemte jeg var gravid. Skrapet meg litt opp, men gikk bra! :P

Ellers prøver jeg å presse meg forbi smale kanter, bak samboern som spiser f.eks. osv, uten mye hell. Glemmer stadig at magen er mye større! :)

Så bra det gikk bra da!:)
Ja, er rart hvor vant vi blir til den nye kroppen. Føler meg liksom ikke så stor og har ikke helspeil i huset så får litt sjokk hver gang jeg får øye på meg selv i butikkvinduer å sånn :P

Så bra det gikk bra da!:)
Ja, er rart hvor vant vi blir til den nye kroppen. Føler meg liksom ikke så stor og har ikke helspeil i huset så får litt sjokk hver gang jeg får øye på meg selv i butikkvinduer å sånn :P
Haha, samme her! :P

Magen er i veien stort sett hele veien :P Men merker også at andre sånn typisk venner og familie undervurderer størrelsen på magen og dunker borti :P Heldigvis ikke så hardt da :) Søler også mel når jeg baker, dunker borti kjøkkenbenk kanten når jeg skal ta oppvasken å sånt, ikke like god plass foran meg lenger :P hehe

Jeg dulter borti kolleger med den innimellom, når de sitter rundt bordet på grupperommet og tar stor plass :p
"Oi, den var hard!" sier de da.

Bommer hver dag når jeg setter meg til middagsbordet. Drar stolen inn og kræsjer magen i bordkanten...

Det gjør ofte jeg også:)

Jeg dulter borti ting jeg går forbi. Og tror noen ganger at jeg skal komme meg forbi smale/trange plasser, men så stopper det jo opp pga magen er for stor..

Den er litt i veien ja, og det gjør så vondt å dulte den borti alle veier :/

Back
Topp