Magen er flat!

Merri24

Gift med forumet
For et par år siden hadde vi en tråd her hvor vi la inn bilder av magen før og etter svangerskapet. Jeg drista meg til å legge inn mine bilder, og da kom tårene... Magen min var virkelig ødelagt. Fra å være flat og fin før svangerskapene, var det blitt en ekkel, deigete hengemage. Ettersom jeg er ferdig med å få barn, begynte jeg i vinter å tenke på å gjøre noe med problemet. Jeg undersøkte både privat og offentlig, og etter mye om og men fikk jeg dekket bukplastikk! Så for et par uker siden blei jeg operert, og nå bare smiler jeg. Resultatet blei veldig bra synes jeg!

Det er sikkert andre der ute i samme situasjon. Man trenger ikke å ha slanka seg masse for å få en slik "skavank". For min del var det kun svangerskapene som ødela.

Wow!
For en forandring. Du ble kjempefin!!!!

såå fin du har blitt :) drømme om d eg og når eg e ferdig me unger !

Det ble kjempefint!!!
Jeg skal gjøre det samme om noen år. gleder meg allerede kjenner jeg... Magen min ble kjempestygg etter keisersnittet sist :(

Wow!!! Det må føles vanvittig deilig - du ser fantastisk ut!!

såååå flott du er :) Sliiitan med ny mage

Oi, så fint det ble! :D

De før-bildene dine minner skremmende mye om magen min, men den er jo under "utfylling" igjen nå.. Så jeg har en søt liten babykul med heng! Slå den liksom.. 

Skal uten tvil gjøre noe slikt når jeg er ferdig med babymaking! ;D

Vipsis skrev:
Oi, så fint det ble! :D

De før-bildene dine minner skremmende mye om magen min, men den er jo under "utfylling" igjen nå.. Så jeg har en søt liten babykul med heng! Slå den liksom.. 

Skal uten tvil gjøre noe slikt når jeg er ferdig med babymaking! ;D

Hehe, ja du skulle sett meg høygravid med nummer to... Deeeeeen store magen, men fortsatt heng... Godt det finnes løsninger!

Hva er egentlig kravene for å få noe sånt dekt av det offentlige? Har tenkt mye på å gjøre det samme når jeg er ferdig med barn, nemlig.

det ble forandring kan en trygt si
Her ska jeg henvises nå om en mnd tid for å fjerne, men her er det pga mye vektnedgang så har ikke bare mage, har i tilleg lår og armer. Og bryst som må strammes opp

Jeg sier bare en ting; WOW! :D

wow!!!
så flott du ble!!!!
jeg skal igang med den samme prosessen selv om noen månder, må bare ned litt til først...

Bettamor venter nr 3 skrev:
Wow!
For en forandring. Du ble kjempefin!!!!

Så fint resultat! Kjempefin mage, og så kort tid etter operasjonen da :)

Fjernet de kun hud og fettsugte, eller sydde de magemusklene også?

MammaOkt skrev:
Så fint resultat! Kjempefin mage, og så kort tid etter operasjonen da :)

Fjernet de kun hud og fettsugte, eller sydde de magemusklene også?

Jeg fjerna kun hud, jeg trengte ikke sy musklene eller bli fettsugd (fettsuging hadde de ikke tilbud om der jeg gjorde det, ellers kan man av og til betale ekstra for det selv om man får selve operasjonen dekket. Men uansett hadde jeg trengt minimalt fettsuging, så da var det likegreit å la være).

Magen er noe hoven ennå, men jeg synes det begynner å se riktig så bra ut! Og veldig kjekt at arret blir skjult av trusa:)

Back
Topp