magen deres?

Er2020året

Forelsket i forumet
Jeg ser på magebildene som er lagt ut, og de er jo stoore jo! Man kan virkelig se at man er gravid på alle bildene... [;)]

jeg har ikke noe så det synes i det hele tatt, ingen kan se at jeg er gravid...straks uke 18. lurer på om dette er normalt? for når jeg ser på bildene dere legger ut begynner jeg å bli veldig skeptisk til min mage... har heller ikke kjent noen bevegelser enda..

kan det ha noe med at jeg kaster opp mye enda? vet ikke jeg nei [8|] får vel legesvar 29.mars da jeg skal på ord. UL. men imens tenkte jeg å spørre dere da vettu [:D]

det er heeelt individuelt. mange som ikke har lagt ut bilder også fordi man ikke har fått mage enda. men den kommer tidsnok, tro du meg [;)]  og om du ikke har kjent spark enda så ikek tenk så mye på det for lutselig vil du kjenne liv , er helt normalt å ikke kjenne noe før i uke 22-24 også. men 2 og fler gangsfødende kjenner det ofte tidligere også har det litt å si hvordan livmoren ligger.

Ja e andragångs födande å känner knappt liv än. Men min morkaka ligger foran så det är därför. Så kanske den gör det på dig å?? De brukar tala om det på ul isåfall. Magen kommer snart, det lovar jag dig [;)]

Ikkje bekymre deg, eg har stor mage med nr 2 og 3 i forhold til min første. Da måtte eg vente til 16 uker før eg fikk antydning til mini kul, men det var først etter 18-20 uker den virkelig kom da. Og med liv så har eg hatt alle mine babyer liggende slik at det har kjentes tidlig, men dette er veldig individuelt! Mange som ikkje kjenner noe før uke 20 +, kommer ann på morkaken og hvordan babyen ligger.

Er du førstegangsfødende er det helt normalt å ikke ha fått særlig mage eller kjent liv i uke 18, så det trenger du ikke bekymre deg for. Mage kommer, og babyen sparker, selvom du ikke kjenner det enda [:)]

okey... godt å vite at dette er normalt da [:D] måtte jo bare spørre for å finne ut hvordan det ligger an.. hehe [:)]

Back
Topp