Magen deres

LenaLena89

Blir kjent med forumet
Jeg har vært på jobb idag, og siden jeg er så stolt av magen min så prøver jeg ikke å gjemme den, jeg går i mine vanlige klær, sånn at magen min synes enda mer, men så fikk jeg høre fra en kollega at i hvertfall før så var det uhøflig å gå sånn fordi gravidtet er så intimt...åssen går dere? Gjemmer dere magen deres??

Jeg går med vanlige klær, og prøver å få magen til å syns så mye som mulig! [:D]
Hvis folk syns det blir for intimt for de heller se en annen vei[8D]

man skulle gå i store klær på 80 tallet.. men vi er ikke der lenger... vi skal være stolte og vise frem magene våre![:D]

Dæm klærn æ har som passe enda bruke æ [8D] å d e for d meste tettsittanes gensera bare at dæm e lang me en brei kant nedpå å vise fram magen min stolt [:D]

Jeg bruker klær jeg syns er behagelig å ha på seg om magen syns godt eller ei... er stolt av å være gravid, så folk får synse hva de vil... jeg har strevd i flere år for å få barn og den gleden over å kunne få det skal ihvertfall ingen andre få ta fra meg [:)][:)][:)]

Jeg går i vanlige klær[:)]
Har ikke fått den kommentaren før, men mange tar meg på magen og koser med den[8D]
Og hvis jeg ikke hadde tålt det måtte jeg nok tatt på meg stor klær

Jeg går både med mammaklær og vanlige klær!
Hvis noen hadde sagt noe sånt til meg hadde jeg bedt de se en anna vei!! Litt må man tåle!!
Magen skal vises frem!![:D]

nei, vett du ka! eg liker ikke klær som sitter for løst, så her blir det intill, og magen den strutter ut.[;)] Bruker ein blanding av mammaklær og mine egne topper, men denne magen her skal ikke skjules![:D]

jeg har ikke sjangs til å få til å skjule den store magen uten å kle meg i et firemannstelt, så her vises den [:D]

Eg går med vanlige kle, og viser stolt fram magen min [:)] Så får folk bare meina ka de vil [;)]

elsker å vise det lille jeg har av mage. går i det som er behagelig, både mammaklær og vanlige klær, men vil helst gå i løse klær, magen er ikke noe glad i stramme klær...

Jeg har venta i seks år på dette, så her vises magen frem ved en hver anledning. Har ikke opplevd at noen syns dette er upassende, heller tvert i mot, men så vet stort sett alle hvor etterlengtet dette er [;)][;)][;)]

Hvorfor skal man skjule noe man er stolt av [:D]
Jeg elsker og strutte med magen min.. og om det plager noen så kan dem bare drite i og glo [8D]

Føler ikke at jeg stråler,men uansett hva jeg har på av klær så syns den jo, så da er det bedre å se gravid ut enn tjukk! :/
Men jeg føler meg bare tjukk, ikke vakker *blæh*
Når jeg er 6-7 mnd og oppover er det bedre, men 16 uker syns jeg er så tidlig å være SÅÅ gravid som jeg føler meg..er enda så lang tid igjen.
Strutt dere som kan og som føler dere vakre...-og nyt det.
MEN jeg kler meg heller i tettsittende enn løst for da ser man ihvertfall gravidmagen, så ingen trur jeg er 'bare feit'.

litt av morroa er jo å kunne vise frem magen da, for om 6 mnd ser den ikke ut. hehe. jeg har hvetfall begynt å nesten bare gå i tettsittende gensre for å fremmheve den voksende magen[:D]

men synes ikke noe om å bruke for små topper så man viser hun.

Helt greit når jeg er hjemme å går i olabukse og topp....men når jeg skal noe å pynte meg litt så er jo den magen i veien. Jeg har ikke kjøpt meg noe nytt mammatøy men vurderer det nå!

ORIGINAL: sengepolka

Jeg bruker klær jeg syns er behagelig å ha på seg om magen syns godt eller ei... er stolt av å være gravid, så folk får synse hva de vil... jeg har strevd i flere år for å få barn og den gleden over å kunne få det skal ihvertfall ingen andre få ta fra meg [:)][:)][:)]

sign denne[:)]

jeg jobber i en jobb hvor vi har gigantiske uniformer. så magen blir på en måte skjult..
vi er flere som er gravide på jobben, men jeg elsker magen min og liker å strutte med magen...

verste jeg har hørt!!
Jeg viser stolt frem magen min!! (selv om den enda er så liten at det kun er de som vet det som ser det [:D] Men det kommer seg! )

Synes gravide er SÅÅ fine å se på [:)]

Back
Topp