Magen deres?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Lurer på hvordan dere syns magen deres er etter fødselen? Strekkmerker, henge mage eller rett og slett som før?

Jeg selv er ikke akkurat så fornøyd, men har egentlig aldri vært det heller. Alltid hatt en mage som ikke passer resten av kroppen... ser ut som jeg er i begynnelsen på en gravidmage, og har noen skikkelig håndtak [&:]

Den er grusom, j rett og slett HATER magen min [:o] Men men, j jobber m saken. Skulle vært i svømmehallen med gutta for lengst, men j nekter å vise meg halvnaken blant masse folk. Mannen min er ofte i svømmehallen med Henrik da. Men han vil jo ha med mammaen sin også [&o]

Det har blitt lettere fett på den da,som kan trimmes vekk..Før hadde eg helt hardt fett..Men har så mye strekkmerker at eg kommer nok aldri til og bruke bikini bland kjente folk igjen [&o]Den henger å dingler og [:'(]Så her tenker eg bare at eg vil gjøre noe etter 2 mann vis det blir noe 2 mann,er liksom bare 21 år og eg vil ikke se sånn ut resten av livet!

ORIGINAL: *Snoopy*

Det har blitt lettere fett på den da,som kan trimmes vekk..Før hadde eg helt hardt fett..Men har så mye strekkmerker at eg kommer nok aldri til og bruke bikini bland kjente folk igjen [&o]Den henger å dingler og [:'(]Så her tenker eg bare at eg vil gjøre noe etter 2 mann vis det blir noe 2 mann,er liksom bare 21 år og eg vil ikke se sånn ut resten av livet!

Vurderer selv å gjøre noe med det, men vil bli ferdig med barn. tenker sånn som deg, vil ikke se slik ut resten av mitt liv....Min henger den også...

Eg er nesten som før, var tynnere før men er fornøyd [:)] 

Tok et bilde nettopp, slenger det inn på her [8D]

ORIGINAL: kasandre

Eg er nesten som før, var tynnere før men er fornøyd [:)] 

Tok et bilde nettopp, slenger det inn på her [8D]

BLÆÆÆÆÆÆÆ

*Misunnelig som faen*

Nydelig mage[:)]

Jeg har ikke mye hengemage, som dere kaller det, men jeg sliter veldig med en HAUG me strekkmerker! Jeg har nesten innover mage, og mener jeg er for tynn. Jeg har alltid være tynn, og tenkte at graviditeten kanskje kunne hjelpe meg til å få de ekstra kiloene jeg ønsket på kroppen. Men den gang ei. Alt har forsvunnet, og mere til.
I tillegg til strekkmerkene har jeg også brannsår rundt på mage og hofter etter at jeg fikk 2.gradsforbrenning etter å skulle koke flaskene til Alma! Det kokende vannet endte på en eller annen måte på meg i stedet for i vasken! Så min kropp er ødelagt! [:@][&:]

Jeg kommer absolutt IKKE til å vise meg i bikini på noen år, nei! Må få gjort noe med strekkmerkene og brannsårene før det er mulig! [:o]

kunne jo blitt litt strammere, å mindre handtak. men skal ikke klage, bare å sette i gang å trene litt. å strekkmerka forsvant faktisk dinne graviditeten, de er jo der, men ej selv ser de ikke lenger=)

ORIGINAL: LeneB

Vurderer selv å gjøre noe med det, men vil bli ferdig med barn. tenker sånn som deg, vil ikke se slik ut resten av mitt liv....Min henger den også...

Ser selve magen ok ut så kan eg jo leve med strekkmerkene da sikkert..For de blir eg nok ikke kvitt,koster jo mye større summer og ta de med laser en og ordne magen litt..Eneste eg kunne tenke meg og ta de på puppene da [;)]

Ikkje meningen å være kjip altså [8D] Men eg er jo litt stolt av at eg kom så "heldig" fra 9 mnd med baby i magen... Regner ikkje med eg er like heldig neste gang for å si det sånn! [;)]

Her er magen min! Jeg er ikke fornøyd. Av og til kan den virke "flat", men ellers bare stor å hengete! Syns jeg![;)]

ORIGINAL: BarnIMage

Her er magen min! Jeg er ikke fornøyd. Av og til kan den virke "flat", men ellers bare stor å hengete! Syns jeg![;)]

Syns magen din var nydelig eg [:)]

Eg er ikkje fornøyd, men det har eg aldri vært med magen min.
Det er en stor fett/deigklump med masse strekkmerker.

ORIGINAL: pannekaka

Ser selve magen ok ut så kan eg jo leve med strekkmerkene da sikkert..For de blir eg nok ikke kvitt,koster jo mye større summer og ta de med laser en og ordne magen litt..Eneste eg kunne tenke meg og ta de på puppene da [;)]

kjenner jeg begynner å bli fristet til å operere hele meg jeg [8D] synes ikke f.eks at 100 000 i lån høres mye ut en gang når du skal leve en del dager.. meeen så blir jo kroppen gammel å grå så den faller jo mer sammen uannsett oppi åra [:D]

Det er i grunn magen da,og eg vil ha silikon for og få en "finere" form på brystene.Det er jo ikke sånn at eg på død og liv vil det eller må det [;)]Men eg tenker at du skal jo føle deg vel med seg og.For selv om eg har fått baby osv så er det vel ikke meninga at eg ikke skla kunne gå på stranda med jenta om sommeren pga eg sjems å vise meg offentlig i bikini[8|]Så når lånet mitt er netbetalt så får vi se [8D]

akkurat som før! Ingen strekkmerker

Jeg er ikke fornøyd med magen min nå, hengemage med MASSE strekkmerker! Men det er æresmerkene mine og gubben liker meg fremdeles så tar det ikke så tungt! [:D]

hmmm, vet ikke helt hva jeg skal si... Den er fortsatt litt slapp på sidene, men ganske fast i midten. Litt dårlig å forklare. Har jo selvfølgeldig enda mange synlige strekkmerker som jeg ikke er så fornøyd med. Men har blitt mye mindre og fastere etter eg begynte med shreden, det var jo det som var målet, så det funker [:)]

Enig der...strekkmerker er vanskelig å fjerne...og som du sier DYRT! mye billigere å rette opp en hengete mage [:)] Så vet med meg selv at det kommer jeg til å gjøre. hatt strekmerker på puppene siden jeg var 14 år...så blit vant med det..men merker de syns mye mer, nå som jeg har fått litt mer løs hud der...når de var sprengte og godt fylte med melk...så syntes de faktisk ikke!!! [:D]

ORIGINAL: pannekaka

kjenner jeg begynner å bli fristet til å operere hele meg jeg [8D] synes ikke f.eks at 100 000 i lån høres mye ut en gang når du skal leve en del dager.. meeen så blir jo kroppen gammel å grå så den faller jo mer sammen uannsett oppi åra [:D]

ja jeg syns det er verdt pengene jeg da...fordi alt kan man ikke fikse med trening og kosthold...så da er løsningen enten å leve med det eller gjøre noe med...og bli fornøyd. [:)] Jeg tok silikon for tre år siden...og angrer ikke et sekund. det som er viktig er å vite at man går til noen som er flinke...så vet hvor jeg skal gå neste gang noe skal fikses hehe må innrømme jeg er veldig forfengelig! [:)]

Back
Topp