Magen beveger seg

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Igår kveld tenkte jeg å prøve å være tålmodig å se på magen om den beveger seg, iogmed at babyen har vært en del aktiv på kveldstid!! Plutselig så beveger nesten hele magen seg, flere ganger!! Noen "dult" og masse bevegelse.. Heldigvis rakk samboer og se det også:D såå morsomt å endelig kunne se det litt på utsiden! Ventet jo evigheter på å kjenne de første sparkene:)

Igår kveld tenkte jeg å prøve å være tålmodig å se på magen om den beveger seg, iogmed at babyen har vært en del aktiv på kveldstid!! Plutselig så beveger nesten hele magen seg, flere ganger!! Noen "dult" og masse bevegelse.. Heldigvis rakk samboer og se det også:D såå morsomt å endelig kunne se det litt på utsiden! Ventet jo evigheter på å kjenne de første sparkene:)
Så herlig :D hvor langt er du ?

Hehejaa, man ser det såvidt på videoen :) vært hos kjæresten hele uken og vi har kjent bevegelser og spark hveer dag, men har vært et par ganger der lille slutter og blir rolig med èngang kjæresten legger handa si på magen ;)
Sånn er det her også. Hver gang samboeren skal kjenne, så blir frøkna i magen helt rolig. Rare greier det der...

har prøvd å filme spark, men han blir heelt rolig da... hoho

Jeg leste noe om at barnet fra uke 21 blir mer følsom, og også kan kjenne når en hånd stryker over magen. Kanskje den merker noe, og "stopper" opp for å kjenne :D hehe
Kanskje det ;) Det virker i hvert fall som om at det er noe sånt ;) Når jeg lufter magen (når jeg er varm) med å flytte bort klærne som er over magen, så blir det fort mer liv inni der ;p

Er det noen som kjenner at babyn "gnur" seg oppover mot magen? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. De to siste dagene har jeg kjent først bevegelse på feks venste side, og rett etterpå buler magen skikkelig ut på høyre side. Har jeg hånda over magen kjenner jeg babyen stryker seg mot hånda mi :p flere som kjenner det?

Er det noen som kjenner at babyn "gnur" seg oppover mot magen? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. De to siste dagene har jeg kjent først bevegelse på feks venste side, og rett etterpå buler magen skikkelig ut på høyre side. Har jeg hånda over magen kjenner jeg babyen stryker seg mot hånda mi :p flere som kjenner det?
Det har jeg ikke kjent.. Men har kjent mange spark på venstre side, for plutselig å kjenne det på høyre siden! Så han driver nok å tar noen saltoer og åler seg rundt inni der:)

Back
Topp