Magen 5 uker post opr

*Schmoopy*

Elsker forumet
5 uker post opr:

[hr]

3 dager post oprasjon:

[hr]

Tusen takk for lykkeønskninger!

Han tok 918 gram med hud [:o] og det er sugd ut 2 liter totalt [&:] Trodde faktisk ikke jeg kom til å ha så mye å ta bort.

[hr]

Har lagt den ut før, men noen som vil se hengebuken som skal til pers i morgen[8D]

ja[:D]

Ja, får du det dekka?

ORIGINAL: Niiiitah87

Ja, får du det dekka?

Jeg får dekket[:D][:D][:D][:D]

Skal fettsuge håndtakene også da for å få en best mulighelhet, det blir ikke dekt.

ja må se... får vi se etter resultater og ?  gledegruer du deg ?

ja,få se[:D]

Hurra!!!!![:D][:D][:D][:D]

Lykke til[:D]
Jeg vil også gjerne se[8D] 

Tok bukplastikk selv for 15 år siden. Ble veldig bra resultat[:)]

Ja vil gjerne se[:D][:D]
Masse lykke til jeg har selv fått dekt brystreduksjon var sinnsykt deilig[:D][:D]

Jeg vil også se, for fikk ikke sett sist..-gikk glipp av det hver gang!
Håper du legger det ut snart, for jeg skal snart logge av og få skjønnhetssøvnen min [;)]

ORIGINAL: Annicken

ja må se... får vi se etter resultater og ?  gledegruer du deg ?

Noe så veldig[X(]

Legger nok ut bilder etterhvert som magen roer seg igjen (om resultatet er noe å vise frem da)[8D]

ORIGINAL: *Schmoopy*

ORIGINAL: Niiiitah87

Ja, får du det dekka?

Jeg får dekket[:D][:D][:D][:D]

Skal fettsuge håndtakene også da for å få en best mulighelhet, det blir ikke dekt.

Så kjekt då!

Lykke te![:D]

Ooooh, lykke til!!

Jeg skal også ta bukplastikk, må bare gå ned 20 kg først, eller i hvertfall 15 kg, men helst 20.[:'(]

ORIGINAL: Lurifaxx

hvor mange cm overheng er det man må ha? lykke til!

Det er vel litt forskjellig fra sted til sted, der jeg skal opereres er det 2 cm og bmi under 28.

Masse masse lykke til[:D]   (ser jo at du har heng.. men syns ikke det var veldig mye[:)] På vestlandet har jeg hørt at vi må ha 10 cm heng for å få dekket, men østlandet 2 cm)

Blir bra dette her.[:D]  Gleder meg til før/etter bilder[:D]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Masse masse lykke til[:D]   (ser jo at du har heng.. men syns ikke det var veldig mye[:)] På vestlandet har jeg hørt at vi må ha 10 cm heng for å få dekket, men østlandet 2 cm)

Blir bra dette her.[:D]  Gleder meg til før/etter bilder[:D]

Han målte ikke henget en gang, bare sa at denne fikk jeg dekket[:D][:D][:D] Protesterte ikke jeg da[8D]

Tror jeg har akkurat to cm, evt noen mm under.

Lykke til, glad på dine veine! Hvordan har du da gått fram? Hvordan var prosessen? Jeg er så flau og skammer meg slik over magen min at ikke en gang legen har fått sett på den[:(][&:] Har samme problemet om ikke litt større etter graviditeten. Det bare henger der, går liksom ikke bort eller blir strammere uansett.

Back
Topp