Magemuskler..

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Lurer på.. De to første svangerskapene mine har jeg ikke vært trent i det hele tatt, og har fått stor mage med en gang etter bare noen uker, men denne gangen er det nesten ikke mage, men er veldig godt trent, så jeg lurer på om det kan være derfor magen er så liten? skulle trodd at når man var 20kg mindre så skulle magen kommet mye raskere?!?! Noen som vet?

Var veldig godt trent med førstemann og magen var ikke spesielt synlig for andre enn meg før etter uke 20!
Så, min teori er at gode magemuskler "holder" magen lenger! ;) :)

Kan stemme det. Hadde bra trent mage med Nr 1. Da kom magen seint. Men fort når den kom :p med Nr 2 og 3 kom magen tiligt .

Har hørt flere har sagt det, men stemte ikke for meg. Hadde like sterke magemuskler med de to første, men magen kom fort med nr to allikevel. Veide omtrent det samme også, og var veldig godt trent. Men med nr 2 delte magemusklene seg mye tidligere, noe som gjorde at magen plutselig kom. Det har jeg merket nå og, men nå har jeg jo vært på mitt livs mest utrente og tjukkeste da... Veide 30kg(!!!!) mer ved starten nå enn med nr 1 for 10 år siden! De kiloene skal vekk etter fødsel, ihvertfall 20 av den...

Jeg var godt trent med nr 1 og fikk mage relativt tidelig. med nr 2 var jeg bare sånn pass og fikk ikkr mage før u ule 20 elno. Gikk med vanlige klær og det synes ikke før jeg var 26-28 uker på vei.

Nå var jeg elendig trent (og tyngere), vært stort sett sjuk siste året. Nå kom magen fort...

Jeg var godt trent, hadde flat/sterk mage, men har fått stor mage tidlig for det :) er 17+5.

Back
Topp