Magemusklene? Når deler de seg?

MittAndre <3

Elsker forumet
Trener dere mage enda? Jeg gjør det, men kjenner jeg blir litt nervøs ang de rette magemusklene...Jeg kjente ikke sist gang når de delte seg så er usikker på om jeg gjør det denne gangen... Trener endel planke, men vurdere og roe ned på den rette planken og heller kjøre på med flere av de sidelengs.. Noen med info?
 
Så flink du er!
Husker ei venninne back in the old days ble gravid og var i shitgo' form. Hun var høygravid og dro opp toppen, viste frem magen og sa "se nå" og svooop slappet hun av i magemusklene og magen ble helt rar. Kjempesnålt! Var vel en 19-20, men husker det enda :) hihi
 
jeg trener mage som vanlig. Vet ikke når de deler seg? Vet at jeg har lest at man kan bruke planken til langt ut i svangerskapet (type bilde som viser hva du gjør når magen blir for stor for vanlig planke). Men vet jo egentlig ikke om dette stemmer. Prøve å Google litt kanskje? :) fortell hva du finner ut da!
 
Jeg tror mine har delt seg allerede. Ikke slik det var de første ukene etter fødsel, men jeg kan tydelig kjenne glipen mellom den når jeg spenner. La ikke merke til det forrige gang..
 
Back
Topp