Magemerter og diare

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
To ukers tid føre fødesel hadde jeg sikkelig magemerter i området navel. Det kom jordmor frem til var kynnere.I etterkant har jeg våknet 3-4 ganger på natta med samme smertene og har da måtte på do. På lørdag kom smertene tilbake og nå har jeg hatt dem en uke. I tilegg har jeg diare som er helt flyttne å grønn.(Magesmertene er intens og vondere en rier nesten).

Noe som har opplevd noe ligene?

Ring legen med en gang! Dette må du ikke gå med flere dager! Jeg aner ikke hva det er eller hva det kan være - men slik skal man ikke ha det uten å søke hjelp! Det er helt sikkert ikke noe skummelt, men kroppen din skriker jo for å fortelle deg at det er noe som er i ulage.

Oppdater på hva legen sier!

To ukers tid føre fødesel hadde jeg sikkelig magemerter i området navel. Det kom jordmor frem til var kynnere.I etterkant har jeg våknet 3-4 ganger på natta med samme smertene og har da måtte på do. På lørdag kom smertene tilbake og nå har jeg hatt dem en uke. I tilegg har jeg diare som er helt flyttne å grønn.(Magesmertene er intens og vondere en rier nesten).

Noe som har opplevd noe ligene?

Hvordan går det?

Håper det går bra med deg! Vil råde deg til å ta kontakt med legevakt! <3

Diare borte nå og magesmertene inne mellom. For se hvordan det er utover uka. ellers
har jeg time 16 mars til 6 ukerskontroll av meg selv.

Back
Topp