Magemålet?

tigerbebis

Gift med forumet
Ja jenter, hvordan ligger det an med magemålet nå for tida, da? Jeg kjøpte meg måleband i går, og er 110 cm på det "rundeste". Spennende og se om det blir mye forandringer frem til termin [:)]

Noen flere som vil dele sitt mål? [:D]

hei mamma målte på meg i forige uke og da var jeg 32 uker og målet var da på 94 cm. Mamma var ca 104 cm stor på sitt største da hun var høygravid 9 mnd.[;)] 

ja det syns jeg også er gøy. Jeg er 102 cm rundt på det bredeste. hehe.. det er en cm mindre en sist jeg målte, og det er en uke siden :S

Men kanskje det fortsatt et tidlig på dagen (nettopp stått opp). Man blir jo litt større utoverdagen og jeg tror kanskje jeg målte på kvelden sist :)

ORIGINAL: susamedbabyimagen

hei mamma målte på meg i forige uke og da var jeg 32 uker og målet var da på 94 cm. Mamma var ca 104 cm stor på sitt største da hun var høygravid 9 mnd.[;)] 

104 på sitt største? hehe.. artig og se at vi er så forskjellige alle sammen! [:)] ergrer meg litt at jeg ikke har fått målt meg tidligere, i grunn [&:]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: susamedbabyimagen

104 på sitt største? hehe.. artig og se at vi er så forskjellige alle sammen! [:)] ergrer meg litt at jeg ikke har fått målt meg tidligere, i grunn [&:]

jepp hverfall etter det mamma hadde skrevet i fødselsboka da hun gikk meg meg i magen....ja morro å se hvor forskjellige vi er...
ikke noe fasitsvar på målet rundt hehe...spennende å se hvor stor jeg blir i forhold til mamma...
Skal prøve å få tatt nytt mål i uke 35. Har ei venninne og hun er 110 nå som høygravid ca.

*Fram med målebåndet* [:D] Idag er jeg 35+4 og 99cm på det breieste.

hehe, jeg som gikk her og trodde at jeg hadde så liten mage!! *ler*
[:D][:D]

Hei Hei [:)]. Eg er 33 + 6 i dag og 94 cm  på det breieste [;)]

ORIGINAL: RenateWild

Jeg er 37 uker på vei i dag!!!!!!!!!!!! Og er 125 cm rundt magen nå!!!!

Ei uka mindre enn deg, og e akkurat det samma[;)][&:]

jeg er nå 108 cm på tykkeste rundt magen=)

I dag er jeg 92 cm på det bredeste..

104 cm her- 36+5 [:)]

Det varriere faktisk, så kommer vel an på hvordan babyen ligger og på tidspunktet en måler. Men på det største målet var jeg 103cm. Det var i uke 32.[:)]

Jeg måler alltid om morningen før jeg har spist og slikt siden magen blir større etter måltid, og ut over dagen. Målte sist tirsdag da var jeg 123 cm og det var akkurat i uke 35. 

Er 36+4 og 121 cm på det bredeste... Føler meg stor og klumpete ja

Back
Topp