Magemål?

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Alle sier til meg at jeg har så liten mage til å ha kommet så langt i svangerskapet. Er det andre som har fått høre det? Kanskje vi skulle tatt et målebånd og målt magene våre? Ehh... jeg må bare kjøpe meg et først[;)]

at folk ikke kan passe sine egne saker? ingen har like mager noen voser rundt midjen og ikke får stor mage mens andre vokser utover og blir kjempe stor. vær stolt over den magen du har, ingen har noe med hvor stor man er eller ikke. beklager måtte få ut litt gruff for noen lurer på at det er bare noen dager igjen til fødsel ikke morsomt det heller oops dette ble langt

[:)]Næmen, søte deg da. Det er jo ingen som sier at du må fortelle noen som helst hvor stor du er! Det anngår jo bare deg selv,og de du eventuelt forteller det tìl!
Jeg målte "omkretsen" på meg selv i går,for å sammenligne med forrige svangerskap-28 uker på veg -nå-101 cm rundt, forrige gang-28 uker på veg 132 cm rundt... Var større da ja! Morsomt å se på for min egen del. Og,ja-da trodde folk at jeg var fødeklar i slutten av april,og Michael er født 6 august. ¤0 kg opp,og alle på magen så grotesk ut!
Mor deg over andres teite kommentarer, det er ikke vondt ment fra de, bare ren idioti[:D]

Om man skal måle magen, så vil jo SF målet være det rette. Jeg har i likhet med deg fått slike kommentarer. I begynngelsen var jeg liten magen vistes ikke, men SF målet sa at jeg var 3 uker større enn det normale. Slik er det fortsatt, men nå er magen blitt gedigen (vises godt) Og nå tror ingen at jeg kommer til å gå til 15.04 som er min termin. Men magemålet i følge symfysen viser slik den bestandig har gjort.[:)]

Man kan lett bli litt bekymret med alle meningene rundt om... Uansett så har jeg lagt på meg 10 kg, så man skulle jo tro at babyen vokser seg god og stor selv om magen ikke holder tritt! Takk for fine svar fra alle. Skal slutte å sammenli9gne andres mager jeg og være stolt over den jeg har! Ha en fin helg[:)]

Back
Topp