Mageleie

Lillevennenmin

Flørter med forumet
Jenta vår er ikke noe glad i å ligge på magen, men ho trener nakken når ho ligger på magen, men ho liker det ikke og blir sint og grinete. Er det flere som opplever det? Isåfall har dere noen tips for hvordan man kan få ho til å like å ligge på magen? Ho klarer selvfølgelig da heller ikke å snu seg fra mage og over til rygg.

Jeg øver med ho flere ganger daglig, men liker å la ho ligge der når ho blir sint og begynner å gråte.

Erfaringer og gode tips mottas med stor TAKK :)

hu er ikke sånn her, men har du prøvd å legge henne forskjellig steder. stellebordet. sofaen... prøv å legg henne høyt oppe og bøy deg ned selv slik at du kan snakke med henne.(stellebordet) prøve å legge et speil foran. det er ihvertfall populært her :)

Ikke spesielt flink her heller, har jo nesten bare sovet i 3mnd [8D]

Siden jeg har hatt en totalt sovebaby så er det ikke mye hun har vært våken nå de første 3mnd. Har akkurat begynt å ha litt mer våkenperioder så vi kan trene litt på magen.
Jeg legger henne litt på magen innimellom, blir med et par minutter. Noen gangen vil hun ligge en stund, mens andre blir hun sint med en gang.
Snur henne over på rygg igjen eller tar henne opp med en gang hun virker ukomfortabel. Kan fort ta to til tre økter på magen mens hun ligger å "leker" litt. Må bare ha en liten pause innimellom [;)]

Jeg har nok verdens roligeste og mest bedaglige baby.. gidder ikke så mye.. kommer nok ikke til å gidde å rulle over på leeeenge enda kan det se ut til [;)]

Speil er hitten her ! hun ligger på gulvet og skravler med seg selv, mens jeg får gjort masse i huset (eller sitti i sofaen og slafee [8D])

la hu ligge på DIN mage, de øver seg der også :)

Jeg sitter en del i sofa med beina på bordet, slik at jeg får en sånn passe vinkel i beina, legger mini på magen oppå låra, slik at han kan se utover i rommet. Ikke så slitsomt for de, men trim allikevel.

ORIGINAL: Blåmann

Jeg sitter en del i sofa med beina på bordet, slik at jeg får en sånn passe vinkel i beina, legger mini på magen oppå låra, slik at han kan se utover i rommet. Ikke så slitsomt for de, men trim allikevel.

Ja, vi gjør sånn også, og så får hun se på tv - da kan hun ligge omtrent 10 ganger lenger enn hvis hun ligger på gulvet [:D] (hun kan ikke fordra å ligge på magen, blir pottesur etter et halvt minutt [8D])

Back
Topp