mageleie..

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Nathaniel sover bare på ryggen, men på dagtid så ligger han ofte på brystet etter eg har rapt han, og så sovner han mens vi koser.. er dette og farlig, eller bare når dei ligger flatt og sover lenge?

så lenge man følger med trodde jeg ikke det var et problem. han har sovnet mange ganger på brystkassa mi hvertfall.

Tror ikke det er så farlig at de sover på magen så lenge vi følger med. Det hender at Lea sovner på magen på brystet mitt, og da lar jeg henne ligge sånn - da vet jeg jo om hun gulper eller skulle få problemer med å puste. Det viktigste er vel å være i umiddelbar nærhet... Tror det var noe sånt helsesøster sa til meg, men kanskje noen andre har fått vite noe annet, så denne tråden følger jeg med på :)

På sykehuset var det eneste på brystet mitt at Thale ville sove. Jeg spurte en barnelege om dette, og hun sa at så lenge jeg var oppmerksom på at hun låg slik at hun fikk puste, gikk det helt greit. Dessuten kunne det være godt for magen hennest om hun hadde vondt [:)]

Her ligger lille på magen min både dag og natt.. En evig  kamp å få han over på ryggen.. Ahr, de bekymringene tar ingen ende!!

Ikke farlig så lenge man følger med nei [;)] Hender lille Aurora får sove på magen på sofaen når jeg følger med. Elsker det og sover sååå godt da. Ellers sover hun på siden eller ryggen på natten og når hun ligger for seg selv i vugga [:)]

Er vel ikke farlig så lenge man følger med som nevnt over her [:)][:)]

Back
Topp