Magekramper?

*MIRIAM*

Elsker forumet
Det var natt til fredag da jeg ikke fikk sove i det hele tatt. Trodde jeg skulle dø. Kunne verker snu meg eller strekke meg. Ble veldig nervøs. Men dro på legevakten dagen etterpå, og da ble jeg fortalt at det var enten kynnere eller livmorbåndene som strakk seg. Og etter den natten kan jeg endelig se at magen min har vokst.

Noen som har opplevd det samme?

[:)]Ja da, slapp av. Det er noen ganger så vondt at jeg våkner av det om natten, og kjenner det nesten hver gang jeg snur meg i sengen. Heldigvis husket jeg det i fra forrige runde,så jeg visste at det var "normalt". Det er en del plager som følger med å vokse så fort. Jeg er for tiden mer "plaget" av at han driver å øver Tae-Kwon do i magen min. Det er jo ikke vondt ennå,men får ikke sove når han trener så mye!!!!!!!
-Lykke til videre.[:D][:D]

Uff, høres skummelt ut! Har ikke kjent noe så sterkt ennå, men kjekt å vite at det er normalt hvis det plutselig kommer. Masse lykke til iallefall! [:)]

Takk skal du ha.

Hehe. gleder meg til jeg kan begynne å kjenne litt liv der nede. men håper jo den blir snill med meg på slutten. ellers holder jeg ungen inne tror jeg. hehe.

Fødsel kan man jo både glede og grue seg til. Og her i hus er det begge deler.

Men du får ha lykke til Micamor

I like måte Tonje C. Det var ille første natten jeg kjente noe, nå merker jeg at det er krampe lignende smerte, men ikke like vonde. Venninna mi sa at hun hadde sånne smerter opp til 3 ganger om dagen. Men at ikke det gjør vondt etter stund, fordi man blir vant med det. :)

Lykke til

Back
Topp