Magekoser

mitah

Forelsket i forumet
Jeg har fått den vanen at jeg sitter med den ene hånden på magen til nesten enhver tid,
når jeg ser på tv, sitter i sofaen, når jeg skal sove og tilogmed når jeg står og går[&:]
Kan jo ikke kjenne noe liv eller noe enda, og har jo ikke sagt at jeg er svanger til noen enda, så prøver
å huske å ikke gjøre det når vi har besøk og slikt, men har lett for å bare gjøre det og har fått noen mystiske blikk... [:D]

kjenner til følelsen ja!
Har og den stygge uvane og gjør det og spesielt ute blant folk.
Føler at det lyser av heila meg at eg e gravide.[:)]

Hehe jeg også koser med magen hele tiden. Er vel bare et tidsspørsmål før jeg blir avslørt tenker jeg...
Neida må bare prøve å kose i skjul hehe[;)]

På kvelden, før jeg sovner, har jeg alltid hånda på magen. Men det hadde jeg i grunn før jeg ble gravid også, føles bare naturlig der liksom!

Prøver å følge med hvordan magen kjennes nå, slik at jeg kjenner forskjellen når livmoren begynner å poppe opp.

Når begynner livmoren å poppe opp da?

Ah ok [:)] Får vente til jordmoren tegner og forklarer da hehe

ORIGINAL: Trudelillelutt

Jeg koser med magen hele tiden. Den lille spiren vår må jo få sendt inn masse ømhet og kjærlighet. Sambo koser alltid med magen min om kvelden før jeg sovner. og kysser den hadet hver morgen når han drar på jobb.

Når jeg sitter på jobb for den lille noen kose tider da og. Hun/han er jo så velkommen!

Så skjønnt[:D]

Back
Topp