Magekommentarer

Hehe, tror nok gravide er ekstra sensetive på dette her og :-P jeg klarer heldigvis å le av disse kommentarene etterpå :-P Den beste var nok " å herregud, ja, det er jo ikke rart du har vondt i bekkenet! Får virkelig håpe at du ikke blir større nå da!" Hoho, hva er det å si :-P
Ha ha herregud! Når folk kommenterer at jeg er liten så sier jeg bare "ja heldigvis, den er nok i veien som den er!" :P De blir som regel stille da, eller sier he he jaa... eller noe sånt :P

Jeg ligger akkurat der jeg skal på symfysemålet jeg også, vi er akkurat som vi skal være!

-Fra appen-

Ha ha herregud! Når folk kommenterer at jeg er liten så sier jeg bare "ja heldigvis, den er nok i veien som den er!" :P De blir som regel stille da, eller sier he he jaa... eller noe sånt :P

Jeg ligger akkurat der jeg skal på symfysemålet jeg også, vi er akkurat som vi skal være!

-Fra appen-

Så bra svart :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ha ha herregud! Når folk kommenterer at jeg er liten så sier jeg bare "ja heldigvis, den er nok i veien som den er!" :p De blir som regel stille da, eller sier he he jaa... eller noe sånt :p

-Fra appen-
De aller fleste(jeg inkludert) mener at magen min er liten. Men på symfysemålet ligger jeg faktisk over normalområdet.

De aller fleste(jeg inkludert) mener at magen min er liten. Men på symfysemålet ligger jeg faktisk over normalområdet.
Der kan du se :) Det er ulikt hvordan man bærer bebis

-Fra appen-

Neste gang noen kommenterer magen på en måte som gjør at man føler seg ukomfortabel, svar med samme mynt: "åj så stor mage, ja nå kommer han/hun vel straks?" "Nei enda tre mnd igjen, men jeg ser du har vært et par turer på MC'en for mye i det siste? :)"

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg bruker å si "Jau jau, sånn er det bare", hvis noen sier jeg er stor - bare for å understreke hvor utrolig faen jeg gir i det de sier. Men klart, det er lett å høre om ting er sagt i beste mening eller ikke. Har noen skikkelig falske drittkjerringer på jobb som lett slenger med leppa - så det kjennes godt ut å ikke gi dem noen anerkjennelse førr stikkene de sender ut :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått en mage som bare har skutt i været den siste måneden å har fått så mange, "så svær du har blitt" og flere som spøker med utallige feite vitser.. Syns ikke alltid det er like morsomt, har så vidt blitt vandt til endringene på kroppen selv. Likevel gjør jeg som de fleste og tuller det vekk, men forstår godt de som tar igjenn:)

Har ikke fått noen komentarer på det enda.
Men hadde bare svart jo takk å nei er nokk desverre bare en :P
Jatter liksom bare med :P
Orker ikke å bruke energi på det ;)

sendt fra Note 3 - sengekos

Har ikke fått noen kommentarer! Er vel jeg selv som driver og spøker om hvor stor jeg er, fordi jeg syns jeg er mye større enn forrige gang :-) hadde ikke tatt det så høytidelig.. Er trossalt en bebis inni der! Noen kan ha en del fostervann også :-) så lenge man følger kurven sin og alt er bra, trenger man ikke å tenke på noe annet :-D

Fikk en kommentar i dag at jeg var så fint gravid og det skulle nesten vært tatt bilde av meg så kunne henge på veggen.

Er igrunn lite fotogen av meg så jeg tror ikke det hadde blitt så fint bilde.

Har ikke fått noen kommentarer! Er vel jeg selv som driver og spøker om hvor stor jeg er, fordi jeg syns jeg er mye større enn forrige gang :) hadde ikke tatt det så høytidelig.. Er trossalt en bebis inni der! Noen kan ha en del fostervann også :) så lenge man følger kurven sin og alt er bra, trenger man ikke å tenke på noe annet :-D

Jeg er også mye større en jeg var sist, men det er hvis normalt å bli.

Idag var det ei som sa til meg "Å jeg syns magen din er så liten jeg, er du sikker på at babyen er klar til å komme om bare tre måneder?!" :-/

Dagens hendelse her: Jobber jo med en gjeng gærne koselige damer, og idag var ei av dem tilbake på ferie og benyttet da anledningen til å sprette ut av en heis og koooose på magen med begge hender og bare: BYNÆR Å KOMME SEG NÅ TONJÆÆÆ!
Hahaha gærne dama... hadde det vært noen andre hadde jeg klikka :p

Idag var det ei som sa til meg "Å jeg syns magen din er så liten jeg, er du sikker på at babyen er klar til å komme om bare tre måneder?!" :-/

Det synes jeg nesten var litt frekt å si. Tror ikke alle tenker over hva de sier. Selvfølgelig er babyen klar om 3 mnd. Noen blir bare mindre i magen enn andre.

Jeg setter pris på å høre jeg har liten mage jeg, den kommer nåkk ikke til å vær så liten så lenge :P så tror jeg folk glemmer hvor store gravide faktisk er på slutten..:)

Jeg syns igrunn folk kan holde seg for gode til å kommentere str på mager uansett om den er liten eller stor. Hvorfor ikke si, hvis man på død og liv må kommentere noe, at magen er fin, at man ser fresh ut ellernoe? Jeg kommenterer ikke andres kropper, hvorfor gir en baby andre rett til å kommentere min? Jeg for min del sliter veldig med å forholde meg til kroppens endringer, blir ikke lettere når folk bare MÅ kommentere den som stor. Mange tenker nok ikke over hva de sier, og jeg kjenner på at nå som jeg er blitt gravid er jeg allemannseie. Folk på jobb som stryker på magen min i lunsjen, glor på den i garderoben (måtte faktisk be en av sommervikarene slutte å glo), folk kommenter lunsjen din, måten du står og går på osv. Alt er lov å kommentere og si, og det syns jeg ikke er greit! Jeg ser ugravide hver dag med dårlig holdning, røykere og dem som spiser mæccærn hver dag på jobb, men det gir meg ingen rett til å kommentere hverken kroppsfasong eller valg av matrett/mengde.

Jfr mitt tidligere innlegg, så er denne damen en familievenn, så jeg følte ikke jeg kunne kjefte heller..

Merkelig at alle skal få kommentere både på godt og vondt syns jeg... Er ikke alle som har lik takt og tone når de kommenterer, og jeg syns ikke alle tenker seg om før de prater.. Jeg får vite at jeg er sååå liten av alle, men selv syns jeg han er svær allerede og syns det er vanskelig og kle på meg, Hehe :confused::p

Back
Topp