Jeg har fått så vanvittig mageknip i løpet av dagen. Kom på at jeg ikke har spist så mye i dag, så har fått i meg noen skiver (måtte be min 6 år gamle sønn om å lage til meg...) Har også tatt imogas for å se som det hjalp, men har fremdeles vondt. Er det vanlig å være plaget med dette når en er gravid? Kan ikke huske at jeg var det med de to forrige, men siden de er 8 og 6 år, så kan jeg jo ha glemt det...
Våknet i natt med det samme, og fikk ikke til å røre meg. kom meg opp etter en halvtime, og det gikk over etter at jeg gikk litt og satt litt i sofaen. Tok imogas da også, og kunne legge meg etter en halvtime og merket ikke noe før nå.
Normalt? Råd? Alt mottas med takk, for dette er pyton. Skulle liksom male glasskarmer og peis i dag jeg[&:] Kan jo ikke bli sittende i sofaen i hele dag.
Våknet i natt med det samme, og fikk ikke til å røre meg. kom meg opp etter en halvtime, og det gikk over etter at jeg gikk litt og satt litt i sofaen. Tok imogas da også, og kunne legge meg etter en halvtime og merket ikke noe før nå.
Normalt? Råd? Alt mottas med takk, for dette er pyton. Skulle liksom male glasskarmer og peis i dag jeg[&:] Kan jo ikke bli sittende i sofaen i hele dag.