Jeg hadde kolikk baby med første. Men kan jo hende dette bare er noe din lille har i ny og ne og kanskje tidligb vite enda. Minifom funket ikke her, massasje funket ikke...desverre heller ikke sukkervann. Men vet at det funker for noen. Egentlig det som funket best var å se til at raper godt mellom matingen, litt oftere enn en gang etter endt mating. Jeg la henne ofte på magen over låra mine og gned litt godt på ryggen for å få en god rap. Ellers lot henne sovne på magen med beina høyt opp mot kroppen sin på brystet mitt. og senere lan henne ned. ellers ga jeg henne dr brown flaske enn de vanlige. som kan gi mye luft i magen.
Ellers etterhvert ble hun så ille at vi valgte å gå til kiropraktor når vi forstod at det var kolikk. Fikk en ny baby hjem etter noen få behandlinger. Hadde en tøff fødsel, som gjorde at hun hadde problemer i nakken på høyre side som kiropraktoren fikk orden på. Går ofte på magen på små, når de plages med noe andre steder. Men dette ville jeg nok sett ann. Vi forstod etter hun var ca to uker at hun hadde kolikk...uendelig timer med skrik og lite som hjalp.