Mageknip!!

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Huff og huff.. Lillemann har hatt en utrolig dårlig og laang dag med magevondt, og jeg skjønner egentlig ikke hva jeg har spist feil! Spiste spaghetti og kjøttdeig igår, og der er det vel løk?! Hadde til middag idag pasta al forno, og det er også dolmio glass så er sikkert noe løk for smak der. Har spist salat inntil.. Hvor lang tid tar det fra jeg spiser noe til det kan komme over i melka? Noen som vet?

Spiste også kjøttdeig og spagetti med kjøttdeigsaus.. Både jeg og lillemann fikk vondt :/ tror kanskje det er løk i sausen :-(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min første reagerte hvis jeg spiste løk (eller erter). Spiste et par ringer rå løk på burger i går, og var spent på resultatet. Han har kanskje vært et snev mer grinete siden da, men er samtidig veldig snørrete, så det kan like gjerne være derfor, kanskje.

Har spist pizza med løk og det gikk bra.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her går løk og hvitløk (rå tilogmed) fint, men det er vel mange som reagerer på det.
Er ofte løk i sånne ferdigsauser ihvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke hvor lang tid det går..

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag har ihvertfall vært mye bedre, bare soving og spising.. Får bare være påpasselig med alt jeg spiser og heller lage alt fra bunnen av istedet.. Orker ikke sånne dager, vondt å se han ha vondt og enda verre når det er min skyld.. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp