Mageknip

HanneMarie

Betatt av forumet
*MIA*
Jeg har våkna av skikkelig mageknip flere netter på rad..mannen min sier jeg var plaga med det sist gang òg,men d kan ikke jeg huske.noen andre?

Nei, eller litt luftsmerter tidligere.. Er ikke rart at det skjer, mye som skal gjøres om inni der :/ heeh..
Men jeg har også plager og mannen sier; Men sånn var det sist og! :p

Haha,ja... "åja,skal du være like sur denne gangen som sist??" og "jaaadada,du sa det forrige gang òg..." jeg må seriøst ha glemt hele forrige svangerskap..husker ingen plager jeg!

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Jeg fikk magekniper av vitamin tilskudd og av gravid vitamin tilskudd, måtte prøve meg fram og det eneste som jeg ikke ble kvalm og vond mage av er rene folat tabletter. Jeg hadde mest smerter på nettern. Bare ett eksempel :)

Åååh,da er det sikkert det! Er forkjøla,så jeg har kasta innpå c vitaminer. Takk!

Åååh,da er det sikkert det! Er forkjøla,så jeg har kasta innpå c vitaminer. Takk!

Ikke kast innpå c vitamin!!! C vitamin sjokk har blitt satt i sammenheng med sa. Jeg mista mest sannsynlig en tvilling forrige svangerskap pga det:(
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Herregud,er det sant?? Det ante jeg ikke:(:(

Du kan få mageknip og diaré hvis du spiser 1-2 g med c-vitamin på et døgn, men farlig er det ikke ettersom overdosert c-vitamin ikke lagres i kroppen, men skilles ut i urinen.

Herregud,er det sant?? Det ante jeg ikke:(:(

Det var en lang diskusjon med linker til forskning og greier på generell for en stund siden. C vitamin i store mengder kan visst blokkere progesteron produksjonen.
Jeg kan selvsagt ikke si noe med 100% sikkerhet, men forrige svangerskap tok jeg masse vitaminer pga en uvi og noen dager senere fikk jeg voldsomme smerter og begynte å blø. Legene var temmelig sikre på at jeg mista en tvilling. Så jeg tar ihvertfall ingen sjanser:confused:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Nei,det vil ikke jeg heller. Mageknip var ubehagelig uansett,så ingen flere overdoser med c-vitamin på meg...

Back
Topp