Første uken hadde jeg en helt vanvittig kvalme. Men nå har jeg fått store mageknip. Føles ut som jeg skal løpe på do hele tiden. (Sorry detaljer) Er dette normalt eller? :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 5 i dag.. Er sånn "diaré" smerter liksomE nåkk litt normalt... E vell ett tegn på at det har festet seg... Har 2 barn i fra før å venter nå på nr 3.. Viste ikke at jeg var gravid før på OnsdagTirsdagen hadde jeg nogen sinn syke smerter å måtte løpe på do hehe... Men i å me at jeg ikke hadde fått uken så testet jeg meg,da viste den posetift
Kjente litt mage smerter da jeg ble gravid med hun første... Men hvor langt er du på vei da??
![]()
Det er bradet er ganske så normalt
Kan det være farlig? :-(Men vist du har ofte sånn "diare" lignanes smerter må du sjekke d opp... Eg hadde kun dei smertene då på tirsdag,he kje hatt d siden...
Har hatt skikkelig vonde som har gått vekk fort men kommet igjen. I dag har jeg hatt veldig lite vondt og ingen diaré.Ja d kan faktisk d,vist du he inntense smerter- Er kje falikt om du he små vondt for d e normalt men kje i øve lengre tid vist du sjønner... Har du mye vondt??
Okei håper detOkai men d e jo bra... Men man ska ve litt obs på store mage smerter når man e så lide på vei.... Men masse lykke te,d går nåkk bra![]()