Mageknip

Mary Evelyn

Glad i forumet
Har vært mye plaget med mageknip de siste dagene. Ikveld har jeg hatt mageknip og kynnere svært tett de siste 2-3 timene. måtte bare legge meg nå. Etter litt søking på nett ser jeg at det faktisk kan være tidlig begynnelse på fødsel??! Tror ikke det er det da..

Da ønsker jeg deg enten god bedring eller lykke til;-) Kanskje vi får samtidig?;-)

Hehe.. Tror egentlig ikke det er noe på gang her. Er jo ikke uvanlig å ha litt mageknip når magen er blitt så stor, mn litt spennende allikevel:-) Det værste ga seg nå som jeg har lagt meg, så nå er det bare å sove søtt(...yeah right..)

Du blir satt igang i morgen sant? Når har du time?

Hehe.. Tror egentlig ikke det er noe på gang her. Er jo ikke uvanlig å ha litt mageknip når magen er blitt så stor, mn litt spennende allikevel:-) Det værste ga seg nå som jeg har lagt meg, så nå er det bare å sove søtt(...yeah right..)

Du blir satt igang i morgen sant? Når har du time?
Hihi:-) Ja, alltid lett å sove når man håper noe er på gang;-)

Har time i morgen kl 930.. Alltids en mulighet for at de slår seg vrang og ikke setter meg i gang, men håper virkelig jeg slipper å dra hjem:-P Vogn, bilstol, stelleveske og fødebag er i hvertfall klart i bilen:-P

Du får ha lykke til!! Så spennende! Skal vel ikke ta like lang tid gang nr to når man igangsettes, så da blir det kanskje en 8. feb -baby på deg:-))

Har time i morgen kl 930.. Alltids en mulighet for at de slår seg vrang og ikke setter meg i gang, men håper virkelig jeg slipper å dra hjem:-P Vogn, bilstol, stelleveske og fødebag er i hvertfall klart i bilen:-P

Lykke til i dag :D tvitvi!!!

Hihi:) Ja, alltid lett å sove når man håper noe er på gang;-)

Har time i morgen kl 930.. Alltids en mulighet for at de slår seg vrang og ikke setter meg i gang, men håper virkelig jeg slipper å dra hjem:p Vogn, bilstol, stelleveske og fødebag er i hvertfall klart i bilen:p

Ja gurimalla! Masse lykke til!! Krysse fingrene for at de ikke slår seg vrang :)

Tusen takk, jenter<3 Selvfølgelig fødekø her i dag, mot et snitt på to om dagen normalt.. Har ventet nesten en time nå, så blir sikkert ikke satt i gang før kvelden i tilfelle, og da vipper det fort over til 9.;-) Men samme det, bare jeg slipper å kjøre hjem i dag;-)

Jordmor mente mageknip kunne være modning.. Mn jeg et nok ikke i nærheten av å skulle føde enda allikevel. Godt å kjenne at det skjer noe da! Mer mensmurringer og vondt - gode greier:-) Har lovt samboer at jeg skal få pakket fødebag i morgen. Sist måtte han gjøre alt: kjøpe ammeinnlegg, amme-bh, bind++ :-) Superkjæresten min:-)

Jordmor mente mageknip kunne være modning.. Mn jeg et nok ikke i nærheten av å skulle føde enda allikevel. Godt å kjenne at det skjer noe da! Mer mensmurringer og vondt - gode greier:-) Har lovt samboer at jeg skal få pakket fødebag i morgen. Sist måtte han gjøre alt: kjøpe ammeinnlegg, amme-bh, bind++ :-) Superkjæresten min:-)
Haha:-) Det synes jeg du skal gjøre;-)

Back
Topp