Mageknip

mammaa89

Elsker forumet
Er det bare jeg som begynner å bli syk eller er ser svangerskaps relatert?! Har skikkelig vondt i magen også får jeg skikkelig vondte knip.. Og kvalme.. Sitter i mellomgulvet på en måte,sånn press også kommer de knipa bare innimellom!! Men jeg kaster ikke opp eller går no på do! Er det bare luftsmerter?!

For meg så er sånne vondter fordi babyen vokser og alt annet må finne en ny plass der inne;) og det er ikke så behagelig når hele fordøyelsessystemet må finne seg en annen plass..da blir ting lissom litt feil:P

Høres litt ut som jeg opplever innimellom. Jeg har bare fått beskjed av lege og jordmor at det nok er fordi fordøyelsessystemet presses opp og sammen.! Har tenkt mange ganger om det kunne være farlig, med tanke på sv.skapsforgiftning, siden den smerten visst nok setter seg i samme område. Men slik jeg forstod det så var dette en litt mer konstant smerte. Men vær obs iallefall, om det skulle vare over lengre tid. Jeg har prøvd å drikke litt varmt/lunkent vann med sitron oppi, samt bruke varmepute, føler det hjalp på "knipene"..

Får sånne mageknip og en følelse av forstoppelse og omgangssyke om hverandre...:/ absolutt ikke behagelig..

Nei helt klart ikke godt:/

Back
Topp