mammaa89
Elsker forumet
Er det bare jeg som begynner å bli syk eller er ser svangerskaps relatert?! Har skikkelig vondt i magen også får jeg skikkelig vondte knip.. Og kvalme.. Sitter i mellomgulvet på en måte,sånn press også kommer de knipa bare innimellom!! Men jeg kaster ikke opp eller går no på do! Er det bare luftsmerter?!