Mageknip...

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Har så mageknip idag, og vet ikke hvorfor. Blir litt nervøs da, men har kjent den lille sparke og slik idag, så alt ska vel vær ok sikkert. Flere som har hatt det ell? Og noen som har no tips for å få det bedre?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

har hatt...og voksesmerter/strekkesmerter i magen som var nesten uutholdelige :( men det er ett bra tegn at den lille er aktiv :)

Ja. Hadde en natt da jeg var helt sikker på jeg hadde rier.. Våkna med grisevondt mange ganger den natta.. Får du gått på do? Det er mitt problem, er på do hver tredje - fjerde dag og da sier d seg jo sjøl at man får vondt :p

Jada, kjem meg som regel på do hver dag :) men kan jo alltids vær no jeg har spist. Kan ikke huske å hatt det sånn før men, ikke mens jeg har vært gravid. Men det er vel ikkeno å bekymre seg mye over så lenge den lille er aktiv enda sikkert.. :)

Trur ikkje det er noe fare så lenge den lille er aktiv:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Nei det er sikkert ingenting. Men det gjør veldig vondt når je sitt og står, og je ska på jobb om en halv time :( det får vel bare våge seg.

Tusen takk for svar da :)

Jeg hadde 2 dager på rad i uke 16 der det var så vondt at jeg mest hadde lyst å sette meg ned å skrike, men det gikk over av seg selv tilslutt.. Regner med det var vokse-/strekksmerter.

God bedring :)

Jeg hadde vondt i magen en periode fram til jeg skjønte at jeg gikk rundt og holdt inne magen! Har vel vært vant med det før, men nå er det jo helt nytteløst, særlig uten fungerende muskler! Det hjalp da jeg begynte å slappe av. Aner jo ikke om det er det du har, men tenkte jeg kunne bidra med min erfaring:)

Uff, ble sendt hjemat fra jobb etter en halv time. Hadde ikke no der å gjør. Det er så vondt at jeg har lyst å grine. Har bare ligget sia jeg kom hjem. Fryser og svetter om hverandre nesten, men ikke feber. Lurte på om det kanskje er influensavaksina som gjør det, er 1 uke sia jeg tok den. Flere som har tatt den og merka no?
Føles litt dumt å ringe lege ell jm for mageknip og men.. Håper det ikke er no galt.

Ja det gjør visst det, men skjønner ikke åssen jeg kan ha fått det. Vært inne hele helga ( grunnet 30-) , og da burde jeg vel ha merka no nå? Kjem ikke det sånn plutselig da?

Omgangssyken kommer som regel veldig
Ja det gjør visst det, men skjønner ikke åssen jeg kan ha fått det. Vært inne hele helga ( grunnet 30-) , og da burde jeg vel ha merka no nå? Kjem ikke det sånn plutselig da?

Omgangssyken kommer som regel veldig plutselig ja, men kan jo være fordøyelsessystemet. Jeg har hatt ulike mageplager helt siden jeg ble gravid og MASSE luftsmerter.. Er det slike du har? De forflytter seg mye, og er knip/stikninger. Kan være ufattelig vondt. Har du kun vondt på et område eller knip rundt i hele magen?

Uff, ble sendt hjemat fra jobb etter en halv time. Hadde ikke no der å gjør. Det er så vondt at jeg har lyst å grine. Har bare ligget sia jeg kom hjem. Fryser og svetter om hverandre nesten, men ikke feber. Lurte på om det kanskje er influensavaksina som gjør det, er 1 uke sia jeg tok den. Flere som har tatt den og merka no?
Føles litt dumt å ringe lege ell jm for mageknip og men.. Håper det ikke er no galt.

Det høres ikke noe kjekt ut, skjønner jo at det ikke er det samme som jeg hadde. Håper du blir bedre snart!

Går det omgangssyke rundtom der du bor?? Kan jo være den som melder sin ankomst...
Det har jeh hatt i natt og idag og knipen har vert forferdelig.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hørtes ikkje bra ut at du svetter og fryser sånn då.. kanskje du bare kan ringe legevakta å høre?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Det er knip over hele magen, men mest på toppen, ell under mellomgulvet. og det kjem i bølger på en måte. Tok meg paracet istad og det hjalp noe. Er det slik imåra og, så får jeg ringe legen å høre. Kjenner jo fortsatt at lillen spreller inni her, så får bare satse på at det er meg.

Det er knip over hele magen, men mest på toppen, ell under mellomgulvet. og det kjem i bølger på en måte. Tok meg paracet istad og det hjalp noe. Er det slik imåra og, så får jeg ringe legen å høre. Kjenner jo fortsatt at lillen spreller inni her, så får bare satse på at det er meg.

Håper det har Komt seg i dag:)

Har vært hos legen idag, ikke blitt no særlig bedre. Men ho mente det kunne vær en virusinfeksjon av no slag, så je måtte ta kontakt at ved endringer, og bare hvile. Lille i magen har det nok bra, for han bare sparka vekk doppleren når ho sku lytte på han ;)

Har vært hos legen idag, ikke blitt no særlig bedre. Men ho mente det kunne vær en virusinfeksjon av no slag, så je måtte ta kontakt at ved endringer, og bare hvile. Lille i magen har det nok bra, for han bare sparka vekk doppleren når ho sku lytte på han ;)

Godt det ikkje var noe værre:) og godt at lille har det bra:) då får vi bare krysse fingrene for at du får det bra snart:)

Back
Topp