Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
opplever noen av dere mageknip ? jeg har hatt mageknip siden går kveld!
å de har snart gått et døgn. lurer på når de skal gå over, å om de er noe farlig?
Får du til å gå på do? Jeg hadde vondt i magen i noen dager, men da hadde jeg forstoppelse. Drikk masse vann, og om det ikke går over så må du ringe legen din.
Jeg tror dette er veldig vanlig. Hverfall hvis man er noen uker på vei, for da bruker maten lenger tid på å gå igjennom tarmene for at lille i magen skal kunne ta til seg all næringen den trenger! Da blir det ofte litt trangt og fult og det går sagte. Jeg har i hvertfall hatt en del mageknip så jeg må stoppe med det jeg holder på med på en måte..
har ingen problemer me å gå på do, var hos legevakten i går kveld. han sa at de var livmoren som strekte seg og de kunne føre til en del mageknip og magevondt. han anbefalte meg og ikke ha vaginalt sex, ikke bære noe tongt, og ikke stresse. de kunne værstefall føre te spontanabort.