mageknip..

henriette25!

Forumet er livet
flere som har dette ofte i graviditeten??

jeg hadde det inatt,og knipene varte i flere minutter av gangen,var så utrolig vondt at jeg gråt..[:(]
klarte ikke ligge en gang..

Æ har vært plaga me magen (mageknip) sia æ va lita pia...utruli nok etter at æ bei gravid har det bidd stærkt redusert. Men, har mageknip av og te nu da...funne ut at det kjæm av at æ ikkje har spist på lenge, eller spist nåkka som nurke ikkje likte...hehe...[:D]

takk for det lettliva!! ja det kom ut noe til slutt,det "rant" for å si det sånn..[:'(]
drikker en del cultura men det har ikke hjulpet mye tydeligvis!!

håper bare det går bra på jobb idag,magen har fortsatt ikke slått seg helt til ro..[&:]

ORIGINAL: Siripia

Æ har vært plaga me magen (mageknip) sia æ va lita pia...utruli nok etter at æ bei gravid har det bidd stærkt redusert. Men, har mageknip av og te nu da...funne ut at det kjæm av at æ ikkje har spist på lenge, eller spist nåkka som nurke ikkje likte...hehe...[:D]

kanskje jeg har spist noe som ikke snuppa har likt ja.. hmmm...[;)]

Jeg hadde det også i natt, og jeg blir så bekymra, dette skjedde meg sist gang og, det tar så lang tid før det gir seg, så man begynner nesten å tro det er no galt på ferde[&o]
ORIGINAL: henriette21

jeg hadde det inatt,og knipene varte i flere minutter av gangen,var så utrolig vondt at jeg gråt..[:(]

ORIGINAL: atax

Jeg hadde det også i natt, og jeg blir så bekymra, dette skjedde meg sist gang og, det tar så lang tid før det gir seg, så man begynner nesten å tro det er no galt på ferde[&o]
ORIGINAL: henriette21

ja ble kjempe bekymret jeg å..[:(]
tenker på snuppa i magen,men hun spreller idag!!

Jeg har endel luftsmerter, noe som gjør veldig vondt! Spesielt hvis frøkna sparker meg rett i tarmene... Det pleier å hjelpe når jeg beveger meg eller masserer magen.

jeg har ikke hatt noe mageknip enda men er plaga med luft i magen av og til og det eneste som hjelper er å gå på do eller masere magen...

Lest om et kjerringråd i gravid bladet: drikk litt sitron juice på tom mage før du spiser frokost. Jeg har prøvd, vet ikke om det er tilfeldighet, men jeg klarte å "få det ut" denne dagen[;)].

Back
Topp