Mageknip og løs mage

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg går ikke å har mageknip men må på do en gang om dagen ca og da starter det med litt mageknip også er jeg løs i magen. Tenker kanskje det kan ha noe med graviditeten og hormonene å gjøre-eller det kan være tilfeldig også. Er det fler som syns magen er litt påvirket om dagen?

Jeg går ikke å har mageknip men må på do en gang om dagen ca og da starter det med litt mageknip også er jeg løs i magen. Tenker kanskje det kan ha noe med graviditeten og hormonene å gjøre-eller det kan være tilfeldig også. Er det fler som syns magen er litt påvirket om dagen?

Haha, åjadda - kan jeg love deg! ;) Våknet i dag tidlig av at jeg måtte på do.... Samma i går :)

Har det så og si hver morgen ;)

Ja! Kjekt å se at flere har det på samme måte.. Kanskje det er hormonrelatert da? Jeg har ihvertfall et kosthold som tilsier at alt burde være normalt :P

Jeg har og vært veldig løs i magen i det siste!

Signerer den!

Pleier aldri å måtte på do hver dag, men nå har det vært hver dag:P rare greier. Har hatt litt knip, men ikke mye:P

Back
Topp