mageknip og diaré

MarthaiFarta8

nye tider♥
Hei jenter.
Litt ugreit tema dette men blir gal av å lese på gamle forum. Jeg har plutselig fått oftere skikkelig mageknip og diaré de siste 5 ukene eller noe. Er 15+5 på vei. Er det fler som opplever dette og dette er helt normalt eller kan det tyde på noe fare på fære? Leste på et gammelt forum og mange av de hadde knip og diaré ved spontan abort. Men om jeg hadde hatt det ville det vel gitt seg for lenge siden? Har ikke hatt noen blødninger.

Håper noen har noen erfaringer med dette som ikke er farlig:)
 
Har desverre ikke erfaring med diaré, men hard mage og ikke minst treg mage har jeg nok erfaring med både før svangerskapet og nå midt i.. Det fører til litt vondt i magen da det blir "lagra" litt for lenge..

Men ellers så kan det jo være at du rett og slett bare har fått diaré, men kanskje sjekke med lege? Jeg er alltid veldig forsiktig altså, men ville nok i alle fall ringt til fastlegekontoret og hørt med de, eller bedt om time :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok skal til lege på torsdag så tenkte å høre da. Skjer kanskje 1 gang i uka eller noe. Skikkelig ubehagelig.
 
ohhh yes! har hatt skikkelig problemer siste 3 ukene:/ mega magekramper og diare hver dag! gitt seg litt nå siste 2 dagene faktisk...men her er det ingen tegn på at det skal skje noe galt,og jeg har lest ellers på nett at dette er helt normalt som gravid:)
 
Kan jeg tenke meg at det er, ikke så behagelig med treg og hard mage 1 gang i uken heller :p gleder meg til det blir mer jevnt og trutt altså :p hehehe
Men bra du skal til legen da, og som hun frøk1 sier så er det sikkert normalt dette også ^^ :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok godt jeg ikke er alene. Men unner deg ikke den smerten hver dag gitt:p
 
Jepp! Fra uke 14 - uke 17 hadde jeg diare. Helt normalt og så lenge man spiser og drikker så skal det går helt bra :)
 
Har det jeg også, hadde det sist svangerskap og. Du trenger ikke å bekymre deg :)
 
Jeg og - og når jeg i tillegg er så kvalm + kaster opp litt nå og da og lever på enormt ensformig kost fordi jeg ikke takler tanken på annet (Loff m nugatti eller kremost, farris og appelsiner) kjenner jeg at det virkelig begynner å tære skikkelig på kroppen :-(
 
Takk for svar jenter:) var hos legen idag og hun sa det kunne værr hormonelt. Hørtes sånn ut. Og at det skjer mye i buken om dagen så var ikke farlig:)
 
Back
Topp