englemamma18
Elsker forumet
Noen som har begynt å klø veldig på magen? Jeg kunne klødd meg til blods enkelte ganger, det klør så veldiiiig. 16+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har prøvd kremer, men det hjelper liksom bare bittelitt. Er ikke at det klør konstant, men når det klør så klør det veeeeldig. Skal høre med lege altså, tenkte bare å høre om det var noen andre som hadde det sånn.Å smøre med litt fet krem av noe slag, eller kanskje aloe vera, kan lindre litt. Dette er mitt tredje svangerskap, men kan ikke huske at jeg har klødd sånn kjempemasse. Litt innimellom bare. Ganske naturlig at det klør når huden skal strekkes så mye som den skal![]()
Hvor får man kjøpt bio oil?Eg kledde veldig når huden strekte seg mot slutten av svangerskapet, brukte bio oil og det hjalp kjempe mye![]()
Cubus blant annetHvor får man kjøpt bio oil?![]()
Her har jeg også klødd litt under armene, men tror jeg har begynt å reagere på deodoranten min. Prøvde å gå hele dagen i går uten deo, klødde ikke. Deo i dag, og klør. Så er mulig det er noe jeg har blitt litt følsom for, har også begynt å få mye kviser av parfyme i det siste..Klør litt på magen men mest under armene og på puppene..! Skikkelig ubehagelig å måtte klø så mye - overalt, hehe. Tar seg liksom ikke helt ut å springe rundt med armen i puppene, liksom...
Jeg er også proppfull av kviser - men det har jeg vært siden jeg startet på progresteron - 10 dager før innsett...Her har jeg også klødd litt under armene, men tror jeg har begynt å reagere på deodoranten min. Prøvde å gå hele dagen i går uten deo, klødde ikke. Deo i dag, og klør. Så er mulig det er noe jeg har blitt litt følsom for, har også begynt å få mye kviser av parfyme i det siste..
Her er det da brystet/halsen jeg får masse kviser av parfyme. Aldri fått det før, virker som at jeg kanskje har blitt litt overfølsom for det..Jeg er også proppfull av kviser - men det har jeg vært siden jeg startet på progresteron - 10 dager før innsett...
De har på sparkjøp og vita i allefall, og er vel flere steder på nett som selger. Eg skal begynne å smøre magen min no for den har begynt å vokse så mye....Hvor får man kjøpt bio oil?![]()
Men skal det bare smøres på eller masseres inn?De har på sparkjøp og vita i allefall, og er vel flere steder på nett som selger. Eg skal begynne å smøre magen min no for den har begynt å vokse så mye....
Smører bare på huden, brukte det etter forrige svangerskap og på en uke så var de kraftige strekkmerkene begynt å forsvinne. Så fikk de nesten helt vekk forrige gang...Men skal det bare smøres på eller masseres inn?