Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har en jente på 1 år så de magemusklene mine er ikke som de en gang var for å si det sånn!Jaiks! Følte meg lita nåHar dere flere barn?
Jaiks! Følte meg lita nåHar dere flere barn?
Ååååh, jeg blir så misunnelig på dere med maaage!![]()
Er jo inderlig godt jeg IKKE har mage, siden jeg skal begynne i ny jobb - og ikke vil si det til sjefen før om et par uker fortsatt, da jeg signerte papirene forrige uke. Men djiiiz - så koooselig. Kan gå å holde på magen, og hvis man trener ser jo alle at man er gravid med en liten en i magen. Ååååh, heldige dere![]()
![]()
Med min første så viste det ikkje før i uke 23...huske godt da var ein tolmodighets prøve! No med femte kom magen nesten før eg hadde klart å tenka ordet gravid!![]()
Jeg ser mer på tatto'n!DVis vedlegget 127119dette var morgenmagen min 8+6, er 10+0 idag og føler jeg er ganske lik![]()
Uke 23 ja! Det var leeenge. Er jo fordeler og ulemper med alt. HihiFikk du brått kjempemage da, ble den vanlig eller ble den ikke så stor ? Er jo de man nesten ikke ser er gravide også er de høygravide.
![]()
OkejDen kom som ein ballongog eg vart ganske stor tilslutt
(normalt stor vil eg sei, la på meg i øvekant... 22kg)
Ååååh, jeg blir så misunnelig på dere med maaage!![]()
Er jo inderlig godt jeg IKKE har mage, siden jeg skal begynne i ny jobb - og ikke vil si det til sjefen før om et par uker fortsatt, da jeg signerte papirene forrige uke. Men djiiiz - så koooselig. Kan gå å holde på magen, og hvis man trener ser jo alle at man er gravid med en liten en i magen. Ååååh, heldige dere![]()
![]()