Magehuset i bilder

1+1

....
Hei! På kveldstid ser det ut som jeg er 5 måneder på vei, mens i dag er magen så pitte liten! 11+0. Tok lang tid før jeg fikk mage med første, men kom raskere denne gangen, men er veldig opp og ned nå. Kjenner du deg igjen? Noen som vil sammenligne sin morgenmagen med meg? ;)

ImageUploadedByBV Forum1437461477.140498.jpg
 
Ååååh, jeg blir så misunnelig på dere med maaage! :)

Er jo inderlig godt jeg IKKE har mage, siden jeg skal begynne i ny jobb - og ikke vil si det til sjefen før om et par uker fortsatt, da jeg signerte papirene forrige uke. Men djiiiz - så koooselig. Kan gå å holde på magen, og hvis man trener ser jo alle at man er gravid med en liten en i magen. Ååååh, heldige dere :D :)
 
Ååååh, jeg blir så misunnelig på dere med maaage! :)

Er jo inderlig godt jeg IKKE har mage, siden jeg skal begynne i ny jobb - og ikke vil si det til sjefen før om et par uker fortsatt, da jeg signerte papirene forrige uke. Men djiiiz - så koooselig. Kan gå å holde på magen, og hvis man trener ser jo alle at man er gravid med en liten en i magen. Ååååh, heldige dere :D :)


Med min første så viste det ikkje før i uke 23...huske godt da var ein tolmodighets prøve! No med femte kom magen nesten før eg hadde klart å tenka ordet gravid! :)
 
Med min første så viste det ikkje før i uke 23...huske godt da var ein tolmodighets prøve! No med femte kom magen nesten før eg hadde klart å tenka ordet gravid! :)

Uke 23 ja! Det var leeenge. Er jo fordeler og ulemper med alt. Hihi :) Fikk du brått kjempemage da, ble den vanlig eller ble den ikke så stor ? Er jo de man nesten ikke ser er gravide også er de høygravide. :)
 
Fine mager :) her har jeg ikke akkurat babymage selv om jeg har litt mage. Livmora er ikke kommet spesielt høyt opp. Sist hadde jeg fått bittelitt mage i uke 18, enda 9 uker til jeg er der...
 
Ååååh, jeg blir så misunnelig på dere med maaage! :)

Er jo inderlig godt jeg IKKE har mage, siden jeg skal begynne i ny jobb - og ikke vil si det til sjefen før om et par uker fortsatt, da jeg signerte papirene forrige uke. Men djiiiz - så koooselig. Kan gå å holde på magen, og hvis man trener ser jo alle at man er gravid med en liten en i magen. Ååååh, heldige dere :D :)

Gratulerer med førstemann og ny jobb! :D Magen kommer plutselig veldig fort! Jeg er i sånn mellomstadiet nå føler jeg. Ser bare lubben ut, buksene strammer men føler det er alt for tidlig å finne frem mammaklærne :P
 
Så flotte magehus:Heartred her er det ikke så mye å vise enda, men av erfaring så får jeg vel bare nyte det enn så lenge (blir ganske stor):laughing025
 
Back
Topp