Magefasong

TrilleMy

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Har de siste to dagene fått komplimenter på den fine jentemagen min fra to forskjellige damer. Veldig hyggelig, men jeg skal ha gutt :p Når jeg svarer jeg skal ha gutt blir de sure og svarer at det er helt tydelig en jentemage, og gir seg ikke :p Hva sier man til sånn?

Hahahaha. Unnskyld jeg ler men det var jo også noe å bli sur for :P de klarer nok bare ikke å face at de gjetta feil ;)

Be de om å ta seg en bolle. Tror du vet bedre enn dem ;)

Har fått kommentar om guttemage siden den sitter høyt, men de fleste som kjenner meg tippa jente siden jeg har lagt godt på meg i bredden også ;) og jente skal det bli ❤️

Alle sier jeg har skikkelig flott guttemage, men skal jo få en litta søt jente :) :) eneste er at jeg har de siste dagene merket at den begynner å bli litt rundene på sidene...blir kanskje en jentemage alikevel :)

Bli sur for det da eller!:p

Jeg merker stor forskjell på magen min fra jeg gikk med snuppa og magen nå med lillebror. Magen med storesøster var på en måte mer over hele magen. Nå med lillebror føler jeg den vokser lavere nede og mer utover:p

Herligland! Det er vel noen som absolutt tror på alle de derre gamle mytene om visst ditt og datt så blir det gutt og viss ditt og datt ja da blir det jente..

Jeg venter jente og har det som kalles jentemage her på bygda - altså at jeg bærer lavt. Tanta mi venter gutt og bærer høyt, altså typisk guttemage :p Artig, men det stemmer jo ikke på alle da! :p Å bli sur for at man tar feil blir litt teit ja!

Teit å bli sur for å ta feil, ul er nok litt mer pålitelig enn magefasong selv om ul kan ta feil. Du får no bare si at de får vente og se at de tar feil.

Hehe uff, folk er rare :P kan ikke bli sur for noe sånt :P De må nok bare godta at de tok feil ;) hihi

Haha! Jeg fikk sånne hele tiden forrige gang. Og de kommenterte "så fin guttemage!" Og "tyyyypisk jentemage!" annenhver gang. :)

Jeg bærer veldig lavt. Og her er det gutt. Samme var det med søstera mi som har hatt lik mage med både gutter og jente. Moren min gikk forskjellig med meg og søster. Så tror vel egentlig ikke på den teorien.

Vant 200kr sist i veddemål med en. Da var hun allerede kromosomtestet så 100% på at det ikke var gutten alle mente jeg ventet ;)

Nå mener de at det er jentemage men venter gutt. Ingen som har blitt sure her da. Men oppgitt over alle disse idiotiske kjerringrådene de mener bestemmer kjønn. For ingen stemmer overhode på noen av de jeg kjenner

For et par uker siden fikk jeg høre at "ååå nå ser det jo ut som jente du skal ha!" og ho pekte på hoftene og at man blir breiere osv. Syns det hørtes rart ut at jeg skal ha gutt. I dag kom svigermor og ho sier "ååå nå har du skikkelig guttemage! Du er liksom bare stor på magen, ser ikke at du er gravid bakfra" ... så ... ja ... :p

Hehe, for en ting å bli sur for da:-P

Jeg hører fra alle at jeg har skikkelig guttemage, og jeg venter gutt, men tror at det er forskjellig fra person til person egentlig :-)

Ei venninne hadde "jentemage" når hun ventet gutt og "guttemage" når hun ventet jente :-P

Back
Topp