Magefølelsestråden

Ja jeg bli litt satt ut av at vi bare fikk en normal time. Men det var digg!
Sitter med et lit håp om at hun så feil kjønn men får bare smøre meg med tålmodighet. Men 5 uker er jo ikke så lenge! Når fikk du termin? Jeg fikk 02.04
Da har vi termin samme dag :hilarious: :D Har du skrevet deg på terminlisten?

Jeg gjorde akkurat det samme. Hadde også ultralyd med studenter. Mulig de kunne se om det var gutt eller jente, men de ville ikke si noe. Er jo helt tåpelig når de vet at vi går privat etterpå… men gleder meg til en rolig ultralyd med fokus på det jeg synes er viktig og ikke at det er studentene og opplæring som er i fokus.
Enig!

Etter tidlig ultralyd i går så ligger nok følelsen på jente igjen. Jordmor ville ikke si noe om kjønn, så må nok smøre meg med tålmodighet litt til. Men holder nok en knapp på jente som jeg opprinnelig tenkte :Heartpink

:Heartpink Første barn, egentlig veldig usikker men heller mest mot jente. Mykje pga. hyperemesis og at det er vanligare ved jentefoster, men ser på innlegg fra fleire her at det har vore motsatt! Kinesisk fødselskart seier òg jente. Einaste som trekker litt mot gutt er at alle rundt meg får jenter for tida :knegg:
Såg eg ikkje var på lista enda, så reposter denne :angel4

Magefølelsen mim sier jente... så får vi se etter hvert da :)

Jeg må jo være med! Har ny UL på tirsdag, da er jeg 15 + 2 og antar de kan se kjønn. Tidligere var magefølelsen jente, men nå har den endret seg til gutt. Samme tror søsteren min også. Så får vi se. :)

Her har også magefølelsen endret seg til gutt. Bekkenløsningen er fortsatt nesten ikke merkbar (jeg kjenner den innimellom), men jeg har fått så dilla på klementiner, og det hadde jeg med guttungen også. Jeg spiser MYE mindre sjokolade en jeg gjør ellers...

Nei, jeg vet ikke. Det er uansett en av delene :joyful:

:Heartpink

Magefølelsen sier jente. Sist gang sa magefølelsen gutt, og det stemte. Dett svangerskapet er helt annerledes, jeg er mye dårligere og har spydd hver dag siden positiv test. Forrige gang kastet jeg kun opp i uke 6, så er vel derfor jeg tror jente nå. Kinesisk fødselskart sa gutt sist og det stemte. Sier gutt nå også, så blir spennende å se om magefølelsen er helt feil:)
Nå må jeg omstille meg litt, for i magen befinner lillebror seg :Heartblue Da har jeg erfart hvor ulike to guttesvangerskap kan være:laughing002

Back
Topp