Magefølelsen?

Jeg synes det er så rart. Med første viste jeg at det var gutt. Og det ble en gutt. Men nå har jeg ingen følelse på det i det hele tatt.... Så det blir veldig spennende :)

Samme her.. Forrige gang var det ikke planlagt, hadde bare en følelse om at jeg var gravid og at det var en gutt.. Det stemte :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen magefølelse egentlig, men jeg har alltid sagt jeg blir nok guttemamma ;) Men kjenner jeg er litt usikker også, å utrolig spent ;) :D

Jeg har en følelse på jente og mamma har sagt siden jeg var 10 at hun vet jeg kommer til å få tvillinger o_O
Vet ikke hva jeg skal tro...

Absolutt ingen magefølelse på hverken gutt eller jente enda.
Vi fikk tilbakeført 2 embryo under IVF, så jeg klarer ikke stole på en evt magefølelse på noe som helst der... Men tenker egentlig 1 da jeg har lite symptomer foreløpig.

Trur det er 1, men tar gjerne i mot 2. Har to gutter, så kan godt være ei jente, men tar i mot det jeg får. Må bare prøve på fjerde da, om dette også blir en gutt ;)

Jeg tror det er en gutt:) kommer på samme, men følelsen har sagt gutt i mange år på vårt første barn. Alle tester sier jente, da;)

Var heelt sikker på at vi ventet en gutt sist, men der tok jeg feil gitt:) ingen magefølelse nå

Har ingen magefølelse enda :) kommer kanskje etterhvert. Har alltid trodd at nummer to ville være motsatt av nummer 1, men så langt er svangerskapene helt like - nesten. Så sånn sett tror jeg det blir samme som sist, men aner virkelig ikke.

Jeg er 5+0 i dag, og har ingen følelse på kjønn enda. Sist trodde jeg det ble jente, og det stemte, men tror følelsen kom etter 10 uker.

Eg har hatt fem heilt ulike svangerskap så langt.. Og har fire guta fra før av.. Så eg vært ikkje øveraska om da kjem ein herremann til

Jeg har en magefølelse på at det bor to stykker inni magehulen min:)
Har en følelse på jente/jenter.. Men samtidig kan jeg inne se for meg,meg som en jente-mamma..
Har en gutt fra før, men synes sv.skapet hittil er ganske likt som med han..
Det viktigste er at den/de som bor der, er friske og raske:)

Jeg har en følelse på gutt, siden jeg ikke er på langt nær så dårlig som sist da jeg spøy over uke 20 og det var ei jente. Er i uke 8 nå. Her kan det faktisk være to. Fant to fostersekker, men er ikke sikkert den ene er levedyktig. Det får jeg vite på fredag. Så spent;))

Jeg har lite magefølelse, men siden symptomene denne gang er litt anderledes enn ved de to guttene jeg har kan jeg ikke unngå å lure på om det er jente (phu! Lang setning!).
Men jeg forventer nok mest at det er gutt.

Heller mot at det er en gutt der inne. Sist gang visste jeg det at det var jente, og det stemte. Ikke like skråsikker denne gangen, iallefall ikke enda! :)

Back
Topp