Magefølelsen på barnets kjønn :)

Litt tidlig kanskje, men spør likevel :) Har dere hatt en sterk magefølelse på hvilket kjønn det er på barnet, og dere som har fra før, har det stemt?
Med min første viste jeg med en gang at jeg skulle ha en jente, og det fikk jeg :) nå er jeg bombesikker på at det blir en gutt, så blir veldig spennende å se :-D ♡

Første gang var vi sikre på det ble gutt og det ble det!
Nå har mannen en følelse på jente, mens jeg har ingen spesiell feeling på det enda. Men hadde vært veldig kjekt med en av hver da ;)

Får prøve meg på å si jente jeg.. selv om det nok mest sannsynlig er en gutt.. :cool05

Litt tidlig kanskje, men spør likevel :) Har dere hatt en sterk magefølelse på hvilket kjønn det er på barnet, og dere som har fra før, har det stemt?
Med min første viste jeg med en gang at jeg skulle ha en jente, og det fikk jeg :) nå er jeg bombesikker på at det blir en gutt, så blir veldig spennende å se :-D ♡
Sist trodde jeg det ble jente, og det ble det. Mannen trodde gutt. Denne gangen har begge en følelse av at det blir jente ;)

Må nok si gutt :p men det er mer fordi mannen kun har gutter på sin side og det er jo hans gener som avgjør :p

Har ingen følelse, men håper jo på jente da (men blir ikke skuffet hvis det er gutt).
Med forrige visste jeg at det var gutt, det stemte. Da trudde sambo jente. Med første trudde jeg jente, da var det gutt.

Jeg klarer ikke ha noe magefølelse ettersom jeg håper det blir gutt :) Blir like glad om det blir jente:)

Mannen mener jente, mest fordi det nesten bare er jenter i hams familie.
Jeg skifter følelse annenhver time :confused:

Tror det er jente :)

Hadde feil første gang. Trodde det var gutt, men så var det 2 jenter :)

Back
Topp