magefølelse

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
er nysjerrig på deres mage følelese ang kjønn..hva tror dere?

har en sterk følelse på jente,etter som alt er motsatt av gutten.

Jeg har hele tiden trodd gutt for alt en så annerledes. Men nå er jeg litt mer i tvil..Får vite på mandag håper jeg[:D]

jeg tror jente, av den grunn at jeg har et helt forsjellig svangerskap denne gangen:)

Hadde en fryktelig sterk guttefølelse. Var på tidlig ul for noen uker siden, og da han puttet hånda i munnen holdt jeg på å si "flinke gutten", og tok meg selv i å tenke..."hva i alle dager holdt jeg på å si nå...?" [:D] Det stemte det ser det ut til[:D][:D]

tro om vi som er mødre virkelig kan føle hva det er vi bærer på...virker jo ikke så usansynelig da

jeg har hele tiden vært kjempeoverbevist om at det er ei jente inni her, men siste dagene har jeg nesten snudd helt om til gutt. gleder meg kjempemasse til å se på ul!!!!

Man skal ikke kimse av morsinstinktet nei![;)] Forrige gang følte jeg det rundt uke 26. Da hadde jeg en desperat trang til å kjøpe ALT rosa! Uka etter fikk vi vite at vi fikk ei jente[:)]

Jeg tror det er en jente[:)]

Da jeg var gravid første gang trodde jeg det var gutt, men det var feil[:D]

Jeg har veeeldig guttefølelse. Helt merkelig den følelsen av at man vet kjønnet. Nesten litt småskummelt[8D] Blir spennede å se om det stemmer ja.

jeg har en sterk følelse av at det er en gutt jeg bærer på... [:)] Skal på ul på mandag, så skal bli spennende å se hva som gjemmer seg der inne [:D]

Hadde sterk feeling på jente, helt til mamma begynte å gni det godt inn at hun tror det er gutt, så nå har jeg drømt to ganger at det blir gutt..  Håper vi får se hva det er på ul om 12 dager [:D]

Føler meg ganske så sikker på at det blir en gutt  Får forhåpentligvis svaret på ultralyd 18. august.

Har hele tia følt at vi får jente. Jordmor tippa jente på ultralyd i uke elleve. Blir spennende å se på UL til tirsdag. [:D]

Av en eller annen grunn så føler jeg at det er en jente inni her.. :)

Siden jeg har vært så dårlig denne gangen her, så tenker jeg jente ! Men er utrolig usikker allikevel.. Det kinesiske horoskopet sier også jente [;)] Blir spennende å se om det stemmer [:D] !!!

Har en liten feeling på at det e en liten prinsesse der inne[:)]. UL om to uker så får bare smøre meg med tolmodighet

HAr ingen mage følelse, men det hadde jeg ikke sist heller. En uke før ul sist svangerskap begynnte jeg ubevisst å omtale magen som han, hadde ul i uke 20 sist så ikke rart jeg ikke har noen mage følelse enda.

Har jentefølelse denne gangen, hadde guttefølelse sist og fikk jente. [8D] Men tror det er ei lita jente inni der, håper nok på det og. [:)]

Jeg har en veeeldig sterk magefølelse på at det ligger ei lita jente under hjertet mitt [:D]

Har hatt rett de fire andre gangene så da er det vel bare å stole på magefølelsen.... Men er veldig spent på hva ul sier på onsdagen den 19 for det [;)]

Back
Topp