Magefølelse

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Vet det er tidlig enda, men er det noen som har magefølelse på kjønn på spiren? [:)]

Jeg har veldig guttefølelse denne gangen også [:)]

Jeg har jentefølelse[:)]. Men det hadde jeg forrige gang også da. Var så sikker på at det var en jente, men var lett å se at det var gutt på ul[8D][:)]

Jeg har en følelse av jente! Men datteren vår sa MAMMA, det er en GUTT inni magen din! Han bor inni navlen din! Når kommern ut?

Er faktisk ikke helt sikker, men har litt jentefølelse. Sambo er helt sikker på at det er en jente[8D] Får vente på ul[;)]

Jeg er sikekr på at det er gutt denne gangen[:)]
Men sist gang var jeg sikker på at det var ei jente, og det ble gutt. Så da blir det kanskje jente denne gangen[:D]

Har en følelse på at det blir en gutt.. [:)]

jeg har alltid trodd at første barn jeg får blir ei jente,
følelsen er like sterk nå når jeg er blitt gravid[;)]

og ifølge det kinesiske fødselsgreiene, blir det ei jente og det har faktisk stemt på alle som jeg har snakket med til nå[;)]

jeg har veldig følelsen av jente:) Jeg hadde også følelsen på jente med snuppa og det stemte:) Tror samboeren bare kan lage jenter. Det sies at de beste elskerne bare lager jenter[:D][:D][:D]

Denne gangen her jeg jentefølelse[;)]
Forrige gang hadde jeg sterk guttefølelse fra da jeg tok testen, så det blir spennende å se[:D][:D]
Men jeg tror ikke jeg vil vite kjønn før fødsel denne gang...

Jeg holder en knapp på at det er ei jente.....har blitt spådd det et par ganger...+ at jeg bare tror det[8D] men kan jo ta feil[8D]

Jeg også har blitt spådd, av 3 stk, og alle sa gutt [:D] Og har den følelsen selv, så her blir det nok gutt hihi [:)]

Har en liten følelse på at det er en gutt. Men det hadde jeg sist også og da var det jente [:)]

Jeg tror det er gutt, men det trodde jeg sist også, og da tok jeg (og resten av verden) skammelig feil[:D] 

Jeg har på følelsen at det blir en jente denne gangen også. Blir morsomt å se om noen uker, om noen hadde riktig med magefølelsen sin [:)]

Magefølelsen stoler jeg ikke på.. for den har ikke stemt med førstemann.. andremann så tippet jeg gutt bare.. for våres søsken har også bare fått gutter..

Derfor tipper jeg gutt denne gangen også [;)]

Jeg har guttefølelse, men det er igrunn bare fordi det har kommet 6 av 7 gutter hos søskene til sambo.. så mange gutter i den familien [;)]

Back
Topp