Magefølelse om kjønn

Min magefølelse sier at jeg bærer 2 kjønn har jeg ingen formening om foreløpig
Tvillinger altså? :love017 Jeg var så fortvilet over at jeg ikke hadde den samme sterke magefølelsen med nr 2 som med nr 1 (følte jo det gikk på morsfølelsen) at jeg spurte på ul om babyen var tvekjønnet … :laughing021
 
Eg har visst i over 10 år at min første sku bli en gutt :joyful: sa det til alle og, eg blir garantert en guttemamma!
Når eg endelig ble gravid, så kjente eg det fra første stund, og jaggu hadde eg rett :angelic::hilarious:
Føler nr 2 og blir en gutt, men er alt 3 stk som har sagt at det blir en jente :shy:
 
Har 1 jente fra før og så 2 gutter etter hverandre. Håper på jente nå, men det er aller mest fordi jeg har et jentenavn jeg har så lyst til å bruke og fordi storesøster virkelig ønsker seg en lillesøster denne gangen! Blir selvfølgelig like glad om det blir gutt, må bare vri hodet for å finne et navn jeg liker :woot:
 
Og det jeg egentlig skulle si var; nope, ingen magefølelse denne gangen! Regner med gutt siden jeg har et jentenavn klart!
 
Ingen magefølelse! Har nok ikke heller latt tankene vandre så langt frem heller..? Er fortsatt sånn at jeg ikke har helt troa eller skjønner at dette skjer :p
 
Magefølelsen har egentlig sagt gutt hele tiden, men alle rundt insisterer på jente. Så jeg har blitt litt overbevist. Men klarer ikke helt og slippe tanken på at det er en liten gutt inni der. Jeg tenker blandt annet bare på guttenavn. Det har ikke gått opp for meg at vi må finne potensielle jentenavn også:hilarious:
 
Har magefølelse på jente, så det blir spennende å se om jeg får rett :joyful:
 
Har litt på følelsen at det blir jente, men det er kanskje fordi de fleste rundt meg har jenter! Men blir like glad uansett hva det er :)
 
Har tre gutter, så sterk følelse på at dette er gutt også :)
 
Jeg har skikkelig jentefølelse, men tenker at det nok kanskje er fordi jeg har to gutter fra før og hadde syntes det var fryktelig stas med en datter. Det er generelt veldig få jenter i vår familie.
 
Jeg har fått beskjed om at det kommer bare gutter i familien til bf, så skal man tro på det må det jo bli enda en gutt :smiley-ashamed004 følte på meg sist at det var gutt, men denne gangen er jeg ikke helt der... Jeg vil veldig gjerne ha enda en gutt, men magefølelsen nå sier at det kanskje er ei lillesøster som spirer :Heartred
 
Har en gutt fra før, der sa jeg til alle flere uker før OUL at jeg var sikker på at det var en gutt.

Foreløbig ingen magefølelse på denne, men bare 6+6 nå så enda tidlig.
:Heartblue Har lite symptomer da, likt som første, så sånnsett har jeg tro på at det blir gutt.
:Heartpink Kinesisk fødselskart sier jente. Det stemte forrige gang med gutt.

Har alltid ønskert en av hver, så har et lite håp på jente nå. Samtidig som jeg tror det hadde vært gøyere for kommende storebror om det ble en lillebror.
 
Hatt rett de to andre gangene ved helst gjetting. Denne gangen føler jeg meg SIKKER på at det er gutt, blir spennende å se om 5 dager :smiley-bounce012
 
Jeg tror det er en gutt. Samboer tror det er jente :love017 Ultralyd i uke 13, så spent å se om en kanskje kan klare å se hva det er da..
 
Har hatt sterk magefølelsen som sier jente☺️ Var også helt sikker på at jeg var gravid før test og symptomer ( tok test en dag etter forventet menstruasjon - og det viste seg at jeg var det Vi får se om jeg har like rett denne gangen ✨
 
Skikkelig jentefølelse denne gongen. Var på tidlig ultralyd i går og ho meinte jente. Men trur ikkje på det før ordinær
Vi har ein gutt fra før av. Og e mange gutter i familien.
 
Last edited:
Back
Topp