Magefølelse og kjønn.

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Har dere noe magefølelse på hva som gjemmer seg i magen? Og dere som har barn fra før, stemte den sist gang?

Har en følelse av at det er en gutt. Har ingen barn fra før.

Har en magefølelse på gutt, først og fremst fordi jeg ikke er så kvalm som sist da jeg hadde jente i magen. Da var jeg også skråsikker på gutt :P

Nå har jeg veldig jentefølelse :) sist følte jeg gutt, og det stemte

Klarer ikke føle på noe spesielt, men det er lettere å se for meg jente. Sikkert fordi jeg har jente fra før. Moren min føler det er blått.

Her har jeg ingen følelse på det i det hele tatt :p Vi skal ikke vite kjønn heller, så blir spennende å se om jeg får en magefølelse når jeg er lenger på vei.

Har en følelse på at det er jente, men jeg vet ikke om det er mer for å forberede meg på å ikke få gutt :)) Tragisk nok kunne jeg tenkt meg gutt, men jeg VET selvfølgelig at det er helt irrelevant innerst inne :P

Sist hadde jeg hengt meg opp i jente men ble gutt! Men tror kanskje det hadde sammenheng med at ei venninne fikk ei jente samme dagen som vi fikk positiv test :) Denne gangen tror jeg det er en gutt til :)

Har på magefølelsen at det er en jente. Er så ekstremt kvalm og uvell akkurat slik jeg var sist da vi også ventet jente. Men alle svangerskap er ulike så kan ikke si for sikkert :)

Satt på do i går (man gjør mye av det ) og tenkte om babyen i magen - og plutselig var jeg helt sikker at det ligger jente í magen denne gangen..

De to andre gangene jeg var gravid hadde jeg ikke peiling om kjønn

Sist gang følte jeg det var jente (ble nok påvirket av guddattera mi som ble født et par uker etter at jeg fant ut om graviditeten og tilbragte mye tid med hun så ble en vane å tenke hun) Men det ble gitt <3
Nå tror jeg det er jente fordi jeg er mye dårligere enn sist.. blir spennende å se :)

Kan jeg spør hvorfor dere har magefølelse på gutt eller jente?
Litt rart egentlig. På førstemann var jeg bare sikker på at det var jente. På nummer to manglet liksom den følelsen og derfor trodde jeg det var gutt. Begge gangene stemte.

Nå er jeg dårlig på samme måte som da det var gutt, og har ikke følelse av at det er jente, så da tenker jeg at det nok er gutt. Men, sikker er jeg så langt ifra. Jeg var sikker på jenta, og kanskje jeg henger meg litt mye opp i det.

Back
Topp