Magefølelse; kjønn og antall

Gressløken

Gift med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Augustbarna2024
Noen som har fått en magefølelse på kjønnet enda? Og eventuelt om det er flere enn en inni der? xsmile9 Kan være gøy å se tilbake på når man får vite det om en god stund :smug:

Selv føler jeg det er en gutt og kun én inni der :dance008

Hva med dere? :smile:binkybaby

Last edited:
Jeg har alltid tenkt at jeg skal bli mamma til en jente, hvertfall første gangen ☺️ Jeg er førstegangs nå og tror det blir én jente.

Tipper en liten gutt men sjal ikke vite kjønn før fødsel denne gangen!

Jeg tipper en gutt :cool:

En jente! Har en jente fra før, og alltid ønsket meg en søster selv så det hadde passet bra! :D En gutt hadde vært veldig stats å da! :happy:

Jeg tipper jente :Heartred Størst sannsynlighet for det, og klarer ikke å se for meg noe annet i og med at vi har tre fra før:) Håper virkelig ikke at det er mer enn en!

Tipper en jente :) På grunn av at kvalmen starter om morgenen denne gangen og ikke midt på dagen som sist jeg fikk gutt.

Jeg er sikker på det er en, men kjønnet aner jeg ikke. Hadde ikke en magefølelse på det sist heller :p

Jeg tror det blir jente:woot: og samboer sa det uoppfordret også. Blir spennende å få vite på OUL, jeg klør etter å innrede barnerommet, uansett hva det blir!

Har aldri hatt magefølelse på kjønn, i nokon av svangerskapa mine.. Men mtp at sannsynlegheita for å få gut er størst hos oss, i følge jordmor, so trur eg det er det som kjem no og :) (barn fra før: gut, gut, gut, jente)
Satsar på at det er 1! :D

Ved første graviditet hadde jeg magefølelse på gutt og det stemte.

Nå er det enda veldig tidlig ( fikk positiv digital i dag etter svake siden mandag av)
Så ikke noe magefølelse på gutt eller jente enda. Bare litt kvalme og ubehag.

Eneste jeg merker forskjell fra 1 gang og til nå er at uka før og samme uke med positiv test hadde jeg veldig ømme pupper og stiklinger i de. Samt vekslevis kvalme og halsbrann.

Med nr 1 starta kvalme og halsbrann mye seinere og hadde ikke særlig ubehag i puppene :hilarious:

Har 2 gutter å har på følelsen at jeg BARE får gutter.. Så tipper det er gutt, å HÅPER det bare er en, selv om en liten magefølelse sier 2.. Kjæresten er SIKKER på at det blir jente :joyful:

Jeg har ingen magefølelse på hva det blir enda. Det hadde selvfølgelig vært kjekt med jente da det bare er gutter i familien. Min forje graviditet hadde jeg magefølelse på gutt og fikk gutt:happy: Jeg tror jeg har 1 i magen.

Magefølelsen sier jente. Eller jente og gutt (tvillinger), men det er sikkert mer ønsketenkning enn magefølelse, tror jeg?

Jeg tror det blir jente:woot: og samboer sa det uoppfordret også. Blir spennende å få vite på OUL, jeg klør etter å innrede barnerommet, uansett hva det blir!

Samme her, det kløøør skikkelig!

Tenker en gutt, men det gjorde jeg meg jenta også. Utrolig mange som spøker med at det blir tvillinger på oss neste gang, til og med jeg har spøkt litt med mannen. Nesten så jeg lurer på om det vil gå troll i ord:p En liten feeling på to altså, men det er nok mest fordi folk snakker så masse om det. Så, sånn reelt så tror jeg akkurat nå en gutt, men tror egentlig det blir jente:p Ubesluttsom sa du?!:p

Etter jeg hadde delt nyheten til samboer så sa han nesten med en gang "jeg tror det er en jente". Og jeg har helt siden jeg var liten trodd at jeg får jente mens min søster får gutt. Veldig spennende å se om magefølelsen er riktig! Blir glad uansett hva jeg får jeg:cheers

Back
Topp