Magebilder

Lykkeligmamma

Flørter med forumet
Hiver meg på bilde- bølgen, her e min mage, 22 uker! [:)]
Tror lillegutt har d supert der inne [:D]

Såå fin babymage [:)]

Endelig har d ekstra fra de to forrige blitt "fylt i" ! [:D]
E så deilig når d omsider e tydelig at èn e gravid, ikkje bare litt småfeit [;)] hehe

Så flott mage du hadde! Skikkelig struttemage [:)]
Jeg er 20+4 men min har bare blitt avlang (og litt rund kanskje?) i det siste.

Fiiine baby magen [:)]

Jo takk for d! [:)] Men syns egentlig d går veldig opp & ned med den magen. En dag stor og en dag litt mindre, hm.. [8|] Dette bilde va tatt på morgenen, og d har òg litt å si, mer stram i fisken då[;)]
Men d e herlig å se alle de fantastiske magene her inne, hurra for mangfoldet, vi e alle flotte!! [:D]

Uke 25 [:)]

Kjenner at babyen e begynt å bli stor, og d e herlig! Sliter med å kjenne ka som e ka der inne, men d e kanskje litt tidlig, eller? Husker så dårlig fra de andre svangerskapene.. [8|]

Kjempe fiin mage![:)]

Takk! Nyter hver dag og gleder meg te alt vi har foran oss [:D]

for en nyyydelig mage!!!![:D][:D]

Der var et stykk meget flott mage! [:D]

Eg kavet sånn med å få lastet opp bilder, pga for stort format. Men fant denne linken her inne, så då e hvertfall et problem mindre for min del [:)] http://shrinkpictures.com/create-avatar/

Men kordan får vi flere bilder opp i samme vindu, folkens? Du kan bare laste opp en fil pr. innlegg står d, men ser at mange får d til likevel..? [:)]

Et bilde av min mage som soler seg, 26 uker på vei idag.
KUN 100 DAGER IGJEN! D høres jysla mye ut, liker bedre å si 14 uker[:D]

Uke 26, alt går så fantastisk fort! Før vi vet ordet av d e magene vekke! Deler av de hvertfall[;)]
E så redd for å ikke nyte d skikkelig, tror dette blir sistemann, og derfor MÅ eg elske hver dag med magen! [:D]

Uke 27 idag! [:D]

for en herlig mage du har!!![:D]
ja du ser jo bare helt flott ut, fast i fisken er du og..![;)]

Haha, jo TUSEN takk! [:D] Du e god (Men ka e d de sier?, "Fin langt ifra, men langt ifra fin" [;)] )
Hehe, neida, men har endel ekstra både her og der, som ikke e med på bilde. Blir sånn når vi e glad i d gode liv, og d syns eg vi skal fortsette å være! [;)]

But you made my day anyway! [8D]

29 uker, and still growing! [:D] Litt dårlig bilde, måtte ta vekk endel for å unngå å være uanstendig [8D]

Den magen bare må du være stolt av!! herregud så fin den er!!! [:D][:D]
Og jo, den er fast i fisken på bilder!!! Nekter å tro bilder greier å lyge på slike plasser av kroppen.. [;)]

ORIGINAL: SolM

Den magen bare må du være stolt av!! herregud så fin den er!!! [:D][:D]
Og jo, den er fast i fisken på bilder!!! Nekter å tro bilder greier å lyge på slike plasser av kroppen.. [;)]

Sign! [:D]

Kjekke folk her på September- forumet altså [:D] Men joda, koser meg med magen, selv om strandlivet no har begynt (skrekk & gru) , og d e ikkje helt min stil og sprade rundt i bikini [:'(] Men ungene vil jo avgårde, og eg nekter å bli som min mor, som alltid var hjemme! Nei fy, får bare kose oss i varmen mens den e her [:)]
Ferien min begynner forresten imorgen, FANTASTISK å skulle ha fri helt te 30. juli!! Og så begynner jo straks permisjonen då vettu! Haha, life is good! Hm, bortsett fra at mannen min faktisk ska være vekke på jobb HELE juli... Hm, hadde glemt d et øyeblikk. Jaja, den tid den sorg. Vi får kose oss likevel[:)] Men synd at de pænga ska styre så mye..
Ha en fin kveld alle, d ska eg!!

Back
Topp