Magebilder!

Citti

Forumet er livet
Jeg er 15 uker nå.. Sånn er magen min. Noen andre som vil legge inn bilder av sine mager? [:)]

et til..[8D]

her er mitt. 16+5 i dag...

Her er jeg 14 + 1 tror jeg. Husker ikke helt, men har ikke vokst så veldig mye mer så venter med bilde nr 2 :)

Dere som har så fine mager må jo ha begynt med mammabukser? [:)]
Jeg har kjøpt inn 3 bukser, men nøler meg å bruke de selv om det strammer bra nå. Innbiller meg fremdeles at jeg bare ser fleskete ut, men kanskje det er litt gravid-mage som lurer der også [:D]
Gleder meg til etter UL så jeg kan slippe og late som på jobben. "Neida, har bare blitt litt småfeit etter ferien da serru" hehe...

Jeg bruker dongeribuksene mine enda jeg. De er lave i livet da, og stretch... [:)] Hjemme går det i joggebukser. Venter litt med å kjøpe mammabukser enda jeg. Sist brukte jeg ikke det, men jeg tror jeg blir større denne gangen. [:-][:D]

Jeg har begynt med mammabukser. Det er veldig behagelig å gå med! Olabuksene mine trykket litt for mye inn i magen når jeg satt. Det ble for ubehagelig til slutt.. Ellers bruker jeg jo joggebukser og "tøy-bukser". Så har ikke bar mammaklær enda.

Hei[;)]

Her var det mange fine magebilder,[:)] har ikke fått rotet meg til å tatt noen bilder av magen enda jeg..

får ikke til å legge inn bilde jeg det er bare for stort[:(]ikke no dataflink[:(]

ORIGINAL: Bebbie

får ikke til å legge inn bilde jeg det er bare for stort[:(]ikke no dataflink[:(]

Uff, jeg hadde samme problemet. Fikk det ikke til. Så tok jeg bilder med en annen mobil Da gikk det. Så det var vel bare flaks.. Får de ikke mindre på dataen jeg heller...[:(]

Står ei oppskrift litt lenger bak her, kan prøve å *dytte* den fram! Vart litt stort bilde, men, men, fekk no lagt det inn iallefall!! [:D] Er det denne bildetråden vi brukar..? [8|] Såg det var diskutert om vi skulle bruke den andre i og med den er lengst...

ORIGINAL: laban

godt å se at det er mange andre som har fått mage tidlig. jeg er uke 18, men alle sier at det er tidlig å ha synlig mage da...

Tidlig i uke 18??
Hvem har sagt det?
Jeg hadde litt mage, den var liten, men likevel, i uke 11. Jeg synes det var veeldig tidlig. Da sa legen at det er normalt, for alt annet som er inni magen blir jo dyttet opp. Dessuten er det forskjellig fra jente til jente og hvor mye hud og hvordan magen var fra før. Kos deg og vær stolt av magen din![:D]

Så fine mager dere har da!! Her er min. Synes den er liten jeg i forhold til deres!! Snufs[:(] er 17 uker ca. ikke 23.

Ett fra siden oxo da!! Synes den er litt rar!![8D]

Back
Topp