Magebilder

Kaya

Forelsket i forumet
Jeg har tatt mitt første (ehhm..ikke eksisterende mage) magebilde idag[:)]
fant ut at det kan jo være litt artig å huske hvordan magen faktisk så ut før den begynner å vokse..og så følge på annenhver uke med utvikling[:)] noen andre som har tatt bilder eller?

Tok bilde rett etter jeg fant ut jeg var gravid, bare for å ha et "før" bilde. Og i følge dagboken min kjære kjøpte skal jeg visst ta et bilde i dag også [:)] 

Jeg tok et magebilde her om dagen, men jeg slettet det rett etterpå! Siden jeg prøver å holde graviditeten hemmelig frem til uke 12, så vil jeg ikke røpe det med et magebilde inne på det digitale kamera (har ofte kamera med meg rundt forbi, og da er det ikke uvanlig ay folk låner det og blar gjennom bildene som ligger inne!)

Jeg lastet alle bildene jeg hadde på kameraet over på pc'en før vi dro til London så da var det ingen som kunne se det bildet. Hvis jeg tar i dag, så laster jeg det bare opp på pc'en og sletter det fra kameraet  [:)]

Har ikke tatt noe bilde ennå, hadde jeg gjort det så er det ingen som hadde trodd jeg bare var 9 uker... har allerede begynt å få magen men det er jo nr 3 så det er visst helt normalt..

Tenkte jeg skulle begynne å ta bilde i uke 12

Alltid artig med bilder, men jeg foretrekker vel helt bilde av høygravid mage... hehe... Er nok en laaang stund til enda, men ja, er spent... etter tre svangerskap er ikke navelen ødelagt, og den mørke stripen midt på magen har jeg aldri hatt... [;)]

Med førstemann var jeg ikke så flink til å ta bilde av magen, det beste bildet jeg har fra den gang, er faktisk tatt dagen før fødselen!

Med andremann tok jeg bilde to ganger hver mnd. Jeg begynte i uke 5 bare for å vite hvordan jeg i utgangspunktet så ut!!! Jeg limte de inn i den lillesvangerskapsboken og nå er det veldig artig å ha det og se hvor fort magen vokste!

Så denne gangen har jeg planer om det samme, har ikke begynt enda, er snart i uke6. Tenkte jeg skulle begynne snart=) Men denne gangen er jeg polstret fra andremann så det tar vel mer tid før magen dukker opp...sukk....syns det er så herlig når magen begynner å komme.

Back
Topp