Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 323188 Flere som synes det er litt irriterende når folk kommenterer at man har så liten mage? Jeg har litt blandede følelser ang det.. For, på en måte tror jeg de sier det som et kompliment Men samtidig er det litt leit på en måte.. Jeg har alltid syntes det har vært så flott med store runde fine gravidmager, men har aldri hatt det selv.. Jeg skal ikke klage, for man har kanskje et lettere svangerskap med liten mage.. Men stort sett alle jeg møter kommenterer at «jøss så liten mage du har! Og «man kan nesten ikke se at du er gravid! Osv.. Er vel lov å synes at det er litt kjipt?
Jeg velger å tro at folk som kommenterer gravidmager som små eller store, lave eller høye, eller hva de nå enn finner på å si i alle fall ikke mener noe vondt med det de sier. Det finnes jo ingen grunn til å skulle være slem. De mener det nok enten som et kompliment eller så er de bare fascinert. De tenker neppe over at kommentaren kan oppleves sårt.Vis vedlegget 323188 Flere som synes det er litt irriterende når folk kommenterer at man har så liten mage? Jeg har litt blandede følelser ang det.. For, på en måte tror jeg de sier det som et kompliment Men samtidig er det litt leit på en måte.. Jeg har alltid syntes det har vært så flott med store runde fine gravidmager, men har aldri hatt det selv.. Jeg skal ikke klage, for man har kanskje et lettere svangerskap med liten mage.. Men stort sett alle jeg møter kommenterer at «jøss så liten mage du har! Og «man kan nesten ikke se at du er gravid! Osv.. Er vel lov å synes at det er litt kjipt?
Vis vedlegget 323188 Flere som synes det er litt irriterende når folk kommenterer at man har så liten mage? Jeg har litt blandede følelser ang det.. For, på en måte tror jeg de sier det som et kompliment Men samtidig er det litt leit på en måte.. Jeg har alltid syntes det har vært så flott med store runde fine gravidmager, men har aldri hatt det selv.. Jeg skal ikke klage, for man har kanskje et lettere svangerskap med liten mage.. Men stort sett alle jeg møter kommenterer at «jøss så liten mage du har! Og «man kan nesten ikke se at du er gravid! Osv.. Er vel lov å synes at det er litt kjipt?
Vokst litt på ca 10 uker. Uke 38+6 nå - og fiks ferdig baby, men må vel fortsatt vente litt før hun er uteVis vedlegget 319928
Uke 29+1 i dag, bilde fra i går♡
Enig Jeg er så fascinert av at størrelsen på magen veldig ofte ikke harmonerer med størrelse på baby..!Artig å se hvor forskjellige mager vi har