Magebilder

20200210_100736.jpg

Er 26+5 nå,og bildet er vel for en ukestid siden
Er nok like stor nå,som jeg har vært på det største med de to andre.

31 uker fitbitshare_2001442974.JPEG

Åh så bra det kom et bilde til med litt hud:joyful:
Flott mage :) Jeg var litt i tvil om jeg skulle legge ut et så avkledd bilde.. (-men nå er vi jo inne på et gravid-forum da, så det bør være innafor, haha..)

7823F5D6-A13B-4E0E-B0E6-76841BF74FB2.jpeg Flere som synes det er litt irriterende når folk kommenterer at man har så liten mage? Jeg har litt blandede følelser ang det.. For, på en måte tror jeg de sier det som et kompliment ;) Men samtidig er det litt leit på en måte.. Jeg har alltid syntes det har vært så flott med store runde fine gravidmager, men har aldri hatt det selv.. Jeg skal ikke klage, for man har kanskje et lettere svangerskap med liten mage.. Men stort sett alle jeg møter kommenterer at «jøss så liten mage du har! Og «man kan nesten ikke se at du er gravid! Osv.. Er vel lov å synes at det er litt kjipt?:sour:

Vis vedlegget 323188 Flere som synes det er litt irriterende når folk kommenterer at man har så liten mage? Jeg har litt blandede følelser ang det.. For, på en måte tror jeg de sier det som et kompliment ;) Men samtidig er det litt leit på en måte.. Jeg har alltid syntes det har vært så flott med store runde fine gravidmager, men har aldri hatt det selv.. Jeg skal ikke klage, for man har kanskje et lettere svangerskap med liten mage.. Men stort sett alle jeg møter kommenterer at «jøss så liten mage du har! Og «man kan nesten ikke se at du er gravid! Osv.. Er vel lov å synes at det er litt kjipt?:sour:

det er fullstendig lov!! Har selv stor mage og folk tror gjerne jeg er fødeklar når jeg er rundt 25 uker på vei! Jeg synes det går helt fint med de kommentarene men kjente f.eks jeg ble litt snurt da jeg fikk kommentar om at det vart rart at jeg bar så langt ned..
Generelt sett så bør folk holde seg til «så FIN gravidmage» for man trenger ikke p gjøre en hormonell gravid oppført.. man styrer jo ikke akkurat disse hormonene

Vis vedlegget 323188 Flere som synes det er litt irriterende når folk kommenterer at man har så liten mage? Jeg har litt blandede følelser ang det.. For, på en måte tror jeg de sier det som et kompliment ;) Men samtidig er det litt leit på en måte.. Jeg har alltid syntes det har vært så flott med store runde fine gravidmager, men har aldri hatt det selv.. Jeg skal ikke klage, for man har kanskje et lettere svangerskap med liten mage.. Men stort sett alle jeg møter kommenterer at «jøss så liten mage du har! Og «man kan nesten ikke se at du er gravid! Osv.. Er vel lov å synes at det er litt kjipt?:sour:
Jeg velger å tro at folk som kommenterer gravidmager som små eller store, lave eller høye, eller hva de nå enn finner på å si i alle fall ikke mener noe vondt med det de sier. Det finnes jo ingen grunn til å skulle være slem. De mener det nok enten som et kompliment eller så er de bare fascinert. De tenker neppe over at kommentaren kan oppleves sårt.

Moren min er veldig fascinert av at jeg legger på meg så mye rumpa som gravid. Det kunne hun gjerne latt være å nevne så ofte:hilarious: Vet det ikke finnes snev av vond mening bak kommentarene, men jeg irriterer meg jo uavhengig av henne over den digre rumpa, og setter ikke pris på påminnelsene:meh:

Helt enig! Har heller ikke så stor mage og synes heller ikke at det er så kult å høre hvor "liten" den er.

40+0B184B77A-FD6C-4A2B-9A6B-4DEA00B711A7.jpeg

Back
Topp