Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå er ikke det litt gøy da? skulle ønske jeg også fikk babymage, selv om det bare er luft kult om det blir lagt ut bilder her allerede nå, for da kan man jo se utviklingen videreHerremin kunne ha lagt ut et bile nå som ser ut som jeg er 6 mnd på vei [emoji23]for en mage!!! Etter tre tette blir det vel at magemusklene ikke er helt med!
Åååå er ikke det litt gøy da? skulle ønske jeg også fikk babymage, selv om det bare er luft kult om det blir lagt ut bilder her allerede nå, for da kan man jo se utviklingen videre
Hei Damer
Dette er den første bilde av min mage, begynner å få en liiiiten babykul neders på magen
Beklager et GIGANTISK bilde, men er vist ikke så datakyndig jeg....
Vis vedlegget 229507
Så fin mage! Er det andre?
Jepp Det er nr 2 har en datter fra før som snart er 5 år Tiden flyr!
Da gleder hun seg sikkert veldig til å bli storesøster! Magen min er litt mer preget av luft enda, selvom jeg er 12+4 - håper den skikkelige babykulen kommer snart
Min mage 9+6.
Vis vedlegget 230040
Ikke la dere lure av "kulen" det er ikke babymage
Slik ser det altså ut i den spede begynnelsen, med strekkmerker, magefett og overflødig hud etter vektnedgang fra 120 til 75 kg.
Håper dette kan inspirere flere til å vise magen
*redigert for å få teksten til å komme rett i forhold til bildet.
Det var en kropp verdt å være stolt av! Fin du!
Min nye bestevenn
Tusen takk, er veldig glad i den, og derfor jeg var nødt til å gjøre noe med den!
Nå har jeg forhåpentligvis maaaange ekstra år med kroppen min sammen med mennesker jeg er glad i! Og det er jeg stolt over!
Min mage 9+6.
Vis vedlegget 230040
Ikke la dere lure av "kulen" det er ikke babymage
Slik ser det altså ut i den spede begynnelsen, med strekkmerker, magefett og overflødig hud etter vektnedgang fra 120 til 75 kg.
Håper dette kan inspirere flere til å vise magen
*redigert for å få teksten til å komme rett i forhold til bildet.