Magebilder

Herremin kunne ha lagt ut et bile nå som ser ut som jeg er 6 mnd på vei [emoji23]for en mage!!! Etter tre tette blir det vel at magemusklene ikke er helt med!
 
Herremin kunne ha lagt ut et bile nå som ser ut som jeg er 6 mnd på vei [emoji23]for en mage!!! Etter tre tette blir det vel at magemusklene ikke er helt med!
Åååå :D er ikke det litt gøy da? :D skulle ønske jeg også fikk babymage, selv om det bare er luft :p kult om det blir lagt ut bilder her allerede nå, for da kan man jo se utviklingen videre :)
 
Åååå :D er ikke det litt gøy da? :D skulle ønske jeg også fikk babymage, selv om det bare er luft :p kult om det blir lagt ut bilder her allerede nå, for da kan man jo se utviklingen videre :)

Nei ikke gøy når det ikke er babyen som lager magen [emoji23]så jeg avventer med å legge ut noe bilde! [emoji23]
 
Noen som begynner å få mage nå Da?:) Er så koslig å se![emoji7][emoji173]
 
Hei Damer :)
Dette er den første bilde av min mage, begynner å få en liiiiten babykul neders på magen :)

Beklager et GIGANTISK bilde, men er vist ikke så datakyndig

"Bilde slettet" kommer nyere magebilde inne på skjult :)
 
Last edited:
Jepp :) Det er nr 2 :D har en datter fra før som snart er 5 år :rolleyes::eek: Tiden flyr!

Da gleder hun seg sikkert veldig til å bli storesøster! :) Magen min er litt mer preget av luft enda, selvom jeg er 12+4 - håper den skikkelige babykulen kommer snart :D
 
Da gleder hun seg sikkert veldig til å bli storesøster! :) Magen min er litt mer preget av luft enda, selvom jeg er 12+4 - håper den skikkelige babykulen kommer snart :D

Min er også litt luft, men je ser og kjenner at en del er babymage :) Vi har ikke fortalt henne det enda at hun skal bli storesøster, men til uka når jeg begynner å nærme meg uke 12, så skal vi fortelle henne det :D
 
Vurderer å fikse et "usminket møte med virkeligheten" bilde når jeg kommer meg hjem fra ferie.... Med strekkmerker, overflødig hud, vakker og det hele, men får se hvordan resultatet ser ut før jeg lover å poste det. Et vakkert før bildet blir det i allefall ikke :D

Ble skikkelig misunnelig på den lille babymagen til Vigdis88
 
Min mage 9+6.
IMG_20170729_094004568.jpg




Ikke la dere lure av "kulen" det er ikke babymage :knegg:
Slik ser det altså ut i den spede begynnelsen, med strekkmerker, magefett og overflødig hud etter vektnedgang fra 120 til 75 kg.

Håper dette kan inspirere flere til å vise magen :happy093

*redigert for å få teksten til å komme rett i forhold til bildet.
 
Min mage 9+6.
Vis vedlegget 230040




Ikke la dere lure av "kulen" det er ikke babymage :knegg:
Slik ser det altså ut i den spede begynnelsen, med strekkmerker, magefett og overflødig hud etter vektnedgang fra 120 til 75 kg.

Håper dette kan inspirere flere til å vise magen :happy093

*redigert for å få teksten til å komme rett i forhold til bildet.

Det var en kropp verdt å være stolt av! Fin du! :)
 
Det var en kropp verdt å være stolt av! Fin du! :)

Min nye bestevenn :love017
Tusen takk, er veldig glad i den, og derfor jeg var nødt til å gjøre noe med den!
Nå har jeg forhåpentligvis maaaange ekstra år med kroppen min sammen med mennesker jeg er glad i! Og det er jeg stolt over!
 
Min nye bestevenn :love017
Tusen takk, er veldig glad i den, og derfor jeg var nødt til å gjøre noe med den!
Nå har jeg forhåpentligvis maaaange ekstra år med kroppen min sammen med mennesker jeg er glad i! Og det er jeg stolt over!

Det skal du være! Og du har vært innmari flink!
Har selv tatt av 26 kg siste to årene og har litt dvaskhet her og der. Men nytter ikke å gå rundt å være misfornøyd hele tiden :)
 
Min mage 9+6.
Vis vedlegget 230040




Ikke la dere lure av "kulen" det er ikke babymage :knegg:
Slik ser det altså ut i den spede begynnelsen, med strekkmerker, magefett og overflødig hud etter vektnedgang fra 120 til 75 kg.

Håper dette kan inspirere flere til å vise magen :happy093

*redigert for å få teksten til å komme rett i forhold til bildet.

Du er kjempeflink syns jeg :smug: flott mage :)
 
IMG_3736.JPG
Litt ut av min komforsone, men men! :D
Har jo litt ekstra før før som dere ser, så babymagen er ikke så godt synlig, men merker at den har blitt litt større enn før.
Har vært sløv å ta bilder, men fra nå skal jeg ta bilder hver uke for å følge med på veksten :D
 
Last edited:
adde430dbe654726b25da8172cdae83b.jpg
 
Back
Topp